eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek - III.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek - III.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek - III.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d91f49-569d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024299/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobre

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – OSI

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415743/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.50.2022.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4246024,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część I – Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu przy ul. Konstytucji 31a,
ul. Konstytucji 38 i ul. Zabrzańskiej 126, w zakresie której ujęte są następujące lokalizacje:
1) ul. Konstytucji 31a – obejmująca m.in. wyburzenie zabudowań oficyny o powierzchni zabudowy 88,95 m2 oraz zagospodarowanie działki, w tym w szczególności:
 budowę obiektów małej architektury,
 wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
 budowę wiaty śmietnikowej,
 budowę palisady,
 budowę ogrodzenia,
 budowę schodów terenowych,
 nowe nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej,
 budowę infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.1.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.1.b – Dokumentacja dendrologiczna,
Załącznik nr 1.1.c – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.1.d – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.1.e – Przedmiar robót.

2) ul. Konstytucji 38 – obejmująca m.in. wyburzenie zabudowań gospodarczych i oficyn o powierzchni zabudowy 95,90 m2 oraz zagospodarowanie działki, w tym w szczególności:
 budowę obiektów małej architektury,
 nowe nasadzenia zieleni niskiej,
 budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna),
 budowę ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.2.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.2.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.2.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.2.d – Przedmiar robót.

3) ul. Zabrzańskiej 126 – obejmująca m.in. wyburzenie budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 117 m2 oraz zagospodarowanie działek, w tym w szczególności:
 budowę obiektów małej architektury,
 wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
 budowę wiaty śmietnikowej,
 budowę palisady,
 budowę ogrodzenia,
 nowe nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej,
 budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.3.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.3.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.3.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.3.d – Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 792947,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część II – Rewitalizacja przestrzeni osiedla Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek, obejmująca m.in. zagospodarowanie działek, w tym m.in.:
 demontaż nawierzchni utwardzonych,
 demontaż murków,
 demontaż urządzeń placu zabaw,
 budowę obiektów małej architektury,
 wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
 budowę wiat śmietnikowych,
 budowę murków ceglanych,
 nowe nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej,
 budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
 Załącznik nr 1.4.a – Dokumentacja projektowa,
 Załącznik nr 1.4.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
 Załącznik nr 1.4.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
 Załącznik nr 1.4.d – Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 3453076,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184053,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1667979,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184053,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIJO Kapsa spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240626140

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 32

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184053,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6319929,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8677650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6319929,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369899523

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6319929,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.