Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087699/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100678 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia na targowisku przy ul. Trocinowej 1, monitorowanie sygnałów alarmowych powiadamiania grup interwencyjnych oraz sprzedaż biletów jednodniowych do handlu na targowisku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 35 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 35 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zgn-wawer.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zasobem będącym własnością lub współwłasnością m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia na targowisku przy ul. Trocinowej 1, monitorowanie sygnałów alarmowych powiadamiania grup interwencyjnych oraz sprzedaż biletów jednodniowych do handlu na targowisku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92637d06-d01b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005708/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Dozorowanie targowiska Falenica i sprzedaż biletów jednodniowych przy ul. Trocinowej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087699/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 280/NZ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73456 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis zamówienia:
Przewidywana liczba godzin ochrony oraz ilość godzin przeznaczonych na sprzedaż biletów w okresie obowiązywania umowy – 2194 godziny.
Ochrona fizyczna w następujące dni:
1) Dni robocze od godz. 1800 do godz. 800 następnego dnia (14 godzin),
2) W soboty od godz. 1500 (9 godzin),
3) W dni wolne od pracy i święta całodobowo (24 godziny),
Pobór opłat i sprzedaż biletów do handlu odbywać się będzie wg harmonogramu:
1) Od poniedziałku do czwartku w godzinach 600 do 1200.
2) Od piątku do soboty w godzinach od 400 do 1200.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63876 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63876 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63876 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usługowa UNIWERSUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250006058
7.3.3) Ulica: Kasprzaka 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-211
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA "UNIWERSUM"
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA "UNIWERSUM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-302021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach oraz na terenach przynależnych do obiektów administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka w latach 2025-2027
- Ochrona osób i mienia w przestrzeni miasta Olsztyna podczas organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie imprez artystycznych w 2025 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi fizycznej ochrony osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa, w latach 2025 - 2027.
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.