Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00135561/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku zaplecza socjalno-technicznego dla stadionu sportowego w Jab³once
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku zaplecza socjalno-technicznego dla stadionu sportowego w Jab³once
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14bc4536-ae8c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100642
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031891/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Remont budynku zaplecza socjalno-technicznego dla stadionu sportowego w Jab³once
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6534-rint-271-1-6-2022-remont-budynku-zaplecza-socjalno-technicznego-dla-stadionu-sportowego-w-jablonce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych narzêdzi:
• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy
Jab³onka").
Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka
• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp
do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty,
wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ichprzekazania na ePUAP.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie
wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Zamawiaj±cy
przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu Oferta powinna byæ
sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf
(zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez
osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania
oferty opisany zosta³ w Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Oferta, wniosek oraz
przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ
podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których
mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70
ustawy.
2.3. Oferty, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, oraz
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane
dalej zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2.4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w
postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci
przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 swz.
2.5. Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanych w Rozdziale 20 swz.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt
Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail:
iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa,
numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.6.2022
„Remont budynku zaplecza socjalno-technicznego dla stadionu sportowego w Jab³once”.
Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych,
wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to
z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one
uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Wykonawcy:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Remont budynku zaplecza socjalno-technicznego dla stadionu sportowego w Jab³once” - zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz w³a¶ciwymi przepisami i normami.
1.1. Zakres robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci:
Roboty remontowe budynku obejmuj±ce wykonanie :
- wymiany pokrycia dachu z blachy stalowej dachówkowej na blachê stalow±, powlekan± na r±bek stoj±cy
- wymiana obróbek blacharskich
- wymiana instalacji odgromowej dachu
- wymianê orynnowania z pcv na stalowe
- uzupe³nienie istniej±cej izolacji termicznej stropu z we³ny, wykonanie dodatkowej warstwy docieplaj±cej wraz z poszyciem z p³yty OSB na stropie poddasza
- malowanie klatki schodowej, korytarzy i ³azienki
- wykonanie wyprawy z ¿ywicy mineralnej ¶cian na korytarzach i klatce schodowej
- wymiana ok³adziny z p³ytek ceramicznych wraz z wyposa¿eniem w ³azience na poddaszu
- wymiana armatury prysznicowej wraz z monta¿em drzwi do kabin prysznicowych
- wymiana ok³adziny balkonu z p³ytek gresowych na ¿ywicê
- przygotowanie pomieszczenia w celu prowadzenia punktu konsultacyjnego dla potrzeb Gminnej Komisji Rozwi±zywania Problemów Alkoholowych w Gminie Jab³onka
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich niezbêdnych czynno¶ci administracyjnych polegaj±cych na takim dzia³aniu Wykonawcy aby uzyska³ w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego dokument pozwalaj±cy na u¿ytkowanie obiektów objêtych zamówieniem, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa budowlanego.
2. Szczegó³owy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SWZ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki;
Za³±cznik Nr 11 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik Nr 12 do SWZ Przedmiar robót
3. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 Wykonywanie pokryæ dachowych
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materia³y – minimum 36 miesiêcy - maksymalnie 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót
UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady” (Kg) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (Kg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109 ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê,
którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni
od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia
tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego,
poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w
odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 12 do
SWZ;
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art.
128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je
odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2
SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i
Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE
ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ
podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
5. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ
z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku,
o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia
Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania
ich w
postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do
SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania
o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o
wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie
Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie
po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie
Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego
Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru
Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o
Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo
za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia
pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego. 5.4 Oferta wspólna
sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw
wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale
24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu,
sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5.7 Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w
miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 454 i 455 ustawyPzp.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków:
2.1.W zakresie warunków wykonywania przedmiotu zamówienia, zmiana sposobu spe³niania
¶wiadczenia:
brak mo¿liwo¶ci pe³nego opisu zmian - szczegó³owy opis zmian zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ
2.2. W zakresie terminów wykonania:
brak mo¿liwo¶ci pe³nego opisu zmian - szczegó³owy opis zmian zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ
2.3 zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
brak mo¿liwo¶ci pe³nego opisu zmian - szczegó³owy opis zmian zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ
2.4. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia:
brak mo¿liwo¶ci pe³nego opisu zmian - szczegó³owy opis zmian zawiera za³±cznik nr 7 do SWZ
2.5. Wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia
do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia
ustalonego wynagrodzenia.
2.6. Gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego
wynagrodzenia 2.7. Si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.
2.8. Zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku
podatkowego itp.
2.10.
2.9. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W
takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych
unikniêcie lub usuniecie kolizji, co obejmuje równie¿ czasowe przerwanie realizacji robót;
2.10. Gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca
niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania Umowy zgodnie z SWZ;
2.11. Zmian w zakresie zasad rozliczeñ i warunków p³atno¶ci zwi±zanych z zawarciem umowy o
podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo;
2.12. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na
skutek zmian w zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub
wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
3. W przypadku wyst±pienia jakiejkolwiek okoliczno¶ci wymienionych w §20 ust. 2 pkt 2.7, pkt
2.4. ppkt 2.4.1; pkt 2.9.; pkt 2.10. niniejszej umowy, mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana
sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych
urz±dzeñ i terminu realizacji.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-12 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-11
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy instalacji przerobu osadów ¶ciekowych na terenie oczyszczalni ¶cieków w Jab³once.
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego z fabrycznie nowym osprzêtem dedykowanym do wspó³pracy z oferowanym ci±gnikiem.
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPO¯ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Po¿aru w budynkach Komendy G³ównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Wykonanie prac remontowych polegaj±cych na u³o¿eniu wyk³adziny dywanowej wraz z materia³em w pomieszczeniach KP PSP Wo³omin
- Gmina Gi¿ycko bez barier - dostosowanie budynku urzêdu do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami - Likwidacja barier architektonicznych
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obs³ugi technicznej zasobów w³asnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- ,,Remont i przebudowa wnêtrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
- Remont pomieszczeñ parteru i piwnic budynku "B" przy ul. Parkowej 2-4 Starostwa Powiatowego w Nysie
wiêcej: Wykonywanie pokryæ dachowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





