Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00205872/01 - Wynik z dnia 2022-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zamo¶æ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zamo¶æ
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e64bccf0-ae65-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100598
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023343/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 Przebudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc, 2. inwestycje@zamosc.org.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostêpnej na profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadanie konta na Platformie zakupowej jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w przetargu jest mo¿liwe bez posiadania konta.
4. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem
z Platformy zakupowej:
1)sta³y dostêp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki
w formacie .pdf,
6)pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
7)informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
8)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy zakupowej, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
9)pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± u¿ytkownika platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
6.Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie zakupowej.
7.Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
8.Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozosta³e informacja odno¶nie komunikacji - Rozdzia³ 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie”.
2.Zadanie dot. gruntownej przebudowy starej czê¶ci szko³y oraz niezbêdnych prac modernizacyjnych w nowej czê¶ci obiektu. Zakres inwestycji obejmuje: roboty rozbiórkowe, ocieplenie fundamentów i ¶cian zew.; wymiana: stropu, konstrukcji i pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej; instalacji elektrycznej wraz z osprzêtem, instalacji o¶w. awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji c.o. i c.w.u., instalacji wod-kan oraz instalacji P-PO¯. Wykonana zostanie przebudowa istniej±cych pomieszczeñ i dostosowanie budynku dla osób niepe³nosprawnych, monta¿ fotowoltaiki.
2.1.Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie przebudowy Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci P³oskie, zlokalizowanej na dzia³ce o nr ew. 225/7 miejscowo¶æ P³oskie, obrêb 0015 P³oskie, Gmina Zamo¶æ; w tym w szczególno¶ci:
1) Czê¶æ budynku szko³y oznaczona w projekcie symbolem „A”, br. budowlana, sanitarna, elektryczna:
a) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe:
skucie ca³o¶ci tynków wewnêtrznych i zewnêtrznych
rozbiórka warstw stropów drewnianych
rozbiórka belek stropowych drewnianych
rozbiórka ca³o¶ci dachu konstrukcji drewnianej
demonta¿ istniej±cej stolarki drzwiowej i okiennej
wyburzenie ¶cian dzia³owych murowanych i drewnianych
rozbiórka biegów schodowych
poszerzenie otworów okiennych w ¶cianach zewnêtrznych
wykonanie przej¶æ w ¶cianach konstrukcyjnych wewnêtrznych
b) Roboty budowlane:
zasypanie pomieszczeñ piwnic – przewiduje siê likwidacjê istniej±cych pomieszczeñ piwnicznych – wype³nienie przestrzeni piaskiem ubitym warstwami.
wzmocnienie spêkanych ¶cian zewnêtrznych i wewnêtrznych
¶ciany istniej±ce z czê¶ciowymi przemurowaniami uszkodzonych fragmentów, ze wzmocnieniami kotwami - powierzchnie przemurowañ ocenione zostan± po usuniêciu tynków wewnêtrznych
wprowadzenie w poziomie stropów wieñców ¿elbetowych spinaj±cych
wykonanie nowych ¶cian dzia³owych
wzmocnienie nadpro¿y okiennych i drzwiowych
wymianê stropów drewnianych – belkowych na stropy ognioodporne
wymiana konstrukcji i pokrycia dachu nad czê¶ci± budynku
wykonanie kominów wentylacji grawitacyjnej
wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i ciep³ochronnych
wymiana ca³o¶ci stolarki okiennej i drzwiowej
wykonanie nowych biegów, spoczników i podestów klatki schodowej
wykonanie nowych barierek ochronnych klatki schodowej
roboty tynkarskie wewnêtrzne
roboty malarskie
wykonanie ok³adzin pod³ogowych wszystkich pomieszczeñ z p³ytek z kamieni sztucznych
ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikatowej w kolorze jak na rysunku elewacji
wymiana parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych przy wszystkich otworach okiennych
wymiana rynien i rur spustowych
wymiana szafki gazowej
ocieplenie stropu nad piêtrem
wszystkie pomieszczenia sanitarne do kompleksowego remontu – wymiana ok³adzin ¶ciennych, pod³ogowych oraz armatury sanitarnej i inst. elektrycznej
krzese³ko schodowe wraz z prowadnicami dla potrzeb osób niepe³nosprawnych
instalacje sanitarne wewnêtrzne
instalacje elektryczne wewnêtrzne
2) Czê¶æ budynku szko³y oznaczona w projekcie symbolem „B”, br. budowlana, sanitarna, elektryczna
a) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe
zerwanie posadzki istniej±cej we wszystkich pomieszczeniach
demonta¿ istniej±cej stolarki drzwiowej i okiennej
b) Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu
wymiana ca³o¶ci stolarki okiennej i drzwiowej
wykonanie nowych barierek ochronnych klatki schodowej
roboty tynkarskie wewnêtrzne – uzupe³nienie istniej±cych tynków
roboty malarskie
wykonanie ok³adzin pod³ogowych wszystkich pomieszczeñ z p³ytek z kamieni sztucznych
ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikatowej w kolorze jak na rysunku elewacji.
wymiana parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych przy wszystkich otworach okiennych
wymiana rynien i rur spustowych
wymiana szafki gazowej
ocieplenie stropu nad piêtrem
wszystkie pomieszczenia sanitarne do kompleksowego remontu – wymiana ok³adzin ¶ciennych, pod³ogowych oraz armatury sanitarnej i inst. elektrycznej
krzese³ko schodowe wraz z prowadnicami dla potrzeb osób niepe³nosprawnych
instalacje sanitarne wewnêtrzne
instalacje elektryczne wewnêtrzne
3) Czê¶æ budynku szko³y oznaczona w projekcie symbolem „C”, br. budowlana, elektryczna
a) Roboty budowlane
wymiana pokrycia dachu
roboty malarskie
wymiana stolarki drzwiowej zewnêtrznej
monta¿ nowych elementów stolarki drzwiowej
schodo³az g±sienicowy dla potrzeb osób niepe³nosprawnych
wykonanie wyprawy elewacyjnej silikatowej w kolorze jak na rysunku elewacji.
wymiana parapetów zewnêtrznych przy wszystkich otworach okiennych.
wymiana rynien i rur spustowych
instalacje elektryczne (zakres -wymiana ¼ród³a ¶wiat³a na LED, ins. monitoringu, alarmu)
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy: 1921,74 m2
Powierzchnia u¿ytkowa: 3002,37 m2
Powierzchnia wewnêtrzna: 3242,52 m2
Kubatura: 14078,32 m3
Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
Liczba kondygnacji podziemnych: 1 /w czê¶ci budynku/
Wysoko¶æ budynku: 7,15 m
Wysoko¶æ w kalenicy: 11,66 m
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y (G)
40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y” liczone w okresach miesiêcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60 miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ,
G max. - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60 miesiêcy).
17.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Numeracja z SWZ.6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê która polega³a na budowie lub przebudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci min. 2 000 000,00 z³ (s³ownie dwa miliony z³otych)
(przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê budynek o którym mowa w §3 pkt 6) rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie).
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia
i skieruj± do jego realizacji
a) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowalnej w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia;
b) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia;
c) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia;
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres robót (w tym warto¶æ robót), aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów o ich wykonanie.
3) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), przez budowê rozumie siê wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego.
6) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowê rozumie siê wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego
6.2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
6.4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
formularz ofertowy, pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Numeracja z SWZ.12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 60.000,00 PLN (s³ownie z³: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³ 00/100).
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank PKO Bank Polski SA
Nr: 91 1020 3147 0000 8002 0144 0320
z adnotacj±: „Wadium – Znak sprawy: RI.271.16.2022”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy Pzp.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Numeracja z SWZ.10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa
w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
Ze wzgledu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w paragrafie 18 za³ nr 2 do SWZ - projekt umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc w zak³adce dotycz±cej odpowiedniego postêpowania w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Strony przewiduj± rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy dwoma fakturami czê¶ciowymi i faktur± koñcow± w ten sposób, ¿e:a) Pierwsza faktura czê¶ciowa zostanie wystawiona przez Wykonawcê, nie wcze¶niej ni¿ w styczniu 2023 roku, na kwotê stanowi±c± 15% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, po wykonaniu robót budowlanych o warto¶ci co najmniej 15 % wynagrodzenia umownego brutto (pierwszy etap rozliczeniowy),
b) Druga faktura czê¶ciowa zostanie wystawiona przez Wykonawcê na kwotê stanowi±c± 42 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, po wykonaniu robót budowlanych o warto¶ci co najmniej 57% (narastaj±co) wynagrodzenia umownego brutto (drugi etap rozliczeniowy),
c) Faktura koñcowa na kwotê stanowi±ca ró¿nicê pomiêdzy kwot± faktur czê¶ciowych, a wynagrodzeniem umownym brutto wskazanym w § 3 ust. 1 umowy, po wykonaniu ca³o¶ci przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru koñcowego zamówienia (trzeci etap rozliczeniowy).
Klauzula waloryzacyjna
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z poni¿szymi zasadami, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) wyliczenie wysoko¶ci zmiany wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu
o kwartalny wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej liczony do poprzedniego kwarta³u publikowany przez Prezesa GUS = zwany dalej wska¼nikiem GUS
2) w sytuacji, gdy ostatni opublikowany wska¼nik GUS przed:
a) podpisaniem protoko³u odbioru czê¶ciowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 3 lub
b) podpisaniem protoko³u odbioru koñcowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 4
zmieni siê (narastaj±co) w stosunku do ostatniego opublikowanego wska¼nika GUS przed podpisaniem umowy o poziom przekraczaj±cy 12 %, strony mog± z³o¿yæ wniosek o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w zakresie robót odebranych protoko³em podpisanym po publikacji wska¼nika, o którym mowa w lit a) lub b);
3) strona po spe³nieniu przes³anek wskazanych w pkt 1-2 mo¿e z³o¿yæ wniosek o zmianê wynagrodzenia w wysoko¶ci wynikaj±cej z wyliczenia:
A x (B% - 12 %) = C
GDZIE:
A – warto¶æ prac objêtych protoko³em (odbioru czê¶ciowego lub koñcowego) podpisanym po publikacji wska¼nika, który zmieni siê (narastaj±co) w stosunku do ostatniego opublikowanego przed podpisaniem umowy wska¼nika GUS o poziom przekraczaj±cy 12 %,
B – warto¶æ ostatniego opublikowanego wska¼nika GUS przed podpisaniem protoko³u odbioru czê¶ciowego o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 lub podpisania protoko³u odbioru koñcowego o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 3
C - warto¶æ zmiany
4) strona sk³adaj±c wniosek o zmianê powinna przedstawiæ w szczególno¶ci:
a) wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
b) dowody na to, ¿e wzrost kosztów materia³ów lub us³ug mia³ wp³yw na koszt realizacji zamówienia.
5) ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowieñ niniejszego ustêpu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 2 %
w stosunku do pierwotnej warto¶ci umowy.
6) zmiana wynagrodzenia w oparciu o niniejszy ustêp wymaga zgodnej woli obu stron wyra¿onej aneksem do umowy.
INNE PRZETARGI Z ZAMO¦CIA
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie urz±dzeñ wyposa¿enia technicznego przyjaznych pokoi przes³uchañ w S±dzie Rejonowym w Krasnymstawie oraz w S±dzie Rejonowym w Janowie Lubelskim.
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- DEMONTA¯ ISTNIEJ¡CEGO, DOSTAWA, MONTA¯ I URUCHOMIENIE NOWEGO KANA£OWEGO PRZENO¦NIKA £AÑCUCHOWEGO W REGIONALNYM ZAK£ADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DÊBOWCU
- Wykonanie altany przy ¶wietlicy wiejskiej w m. Zawada
- Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeñ w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w m. Wólka Go¶cieradowska - etap I.
- Wykonywanie us³ugi przewozu zw³ok i szcz±tków ludzkich na zlecenie prokuratur okrêgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
wiêcej: przetargi w Zamo¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeñ na potrzeby Klubu Seniora w S³oñsku
- "Adaptacja ³azienek w ZSG w £odzi" w ramach projektu pn.: "Smaki Gastronomika"
- ROZBUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ UL. LOMPY W KALETACH
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNÊTRZNEJ W MIEJSCOWO¦CI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- "Wykonanie pod³ogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.