Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049749/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100550 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890721233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8657581
1.5.8.) Numer faksu: 74 8673232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.zilbert@powiat.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.powiat.klodzko.pl/838/komunikaty.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-174b3bb7-b16d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006074/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049749/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postepowania jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku:
1) tablice rejestracyjne jednorzędowe i dwurzędowe (stałe, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe) do oznaczenia pojazdów samochodowych - 30.000 kompletów
2) tablice rejestracyjne (stałe, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe) do oznaczenia motocykli i ciągników – 1500 sztuk,
3) tablice rejestracyjne (stałe, tymczasowe) do oznaczenia motorowerów – 1000 sztuk.
2. Dostawa nowych i odbiór wycofanych tablic następować będzie w lokalizacjach:
1) Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. Kłodzko, 2) Oddział Zamiejscowy Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Sienkiewicza 6. Bystrzyca Kłodzka,
3) Oddział Zamiejscowy Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Niepodległości 6-8, Nowa Ruda.
3. Tablice rejestracyjne wykonywane powinny być zgodnie z załącznikiem nr 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2017 r., poz.2355 ze zm.), przez podmiot o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450).
4. Odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych będzie wykonane zgodnie z przepisami § 12 ust. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t.j. z 2019 r. poz. 2130 ze zm.) 5. Dostarczane tablice winny być opakowane w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Awan S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480055267
7.3.3) Ulica: Cisowa
7.3.4) Miejscowość: Cisownica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH "AWAN" SP. C. MARCIN SIKORA, MIECZYSŁAW SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
PPH "AWAN" SP. C. MARCIN SIKORA, MIECZYSŁAW SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.