eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100481 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1778db6-b3c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Monitoring miejski-etap I-zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053978/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mysłowic wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ul. Mikołowskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym:
1.1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesyłu danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co najmniej 24 miesięcy,
1.2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów, wykrywania usuniętych obiektów, wykrywanie zagęszczenia tłumu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt.
1.3. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do Umowy.
1.4. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
1.5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych.
1.6. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja Stanowisk Zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji w Mysłowicach i Komendzie Straży Miejskiej w Mysłowicach,
1.7. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy.
1.8. Wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, montażowe, wdrożeniowe, integracyjne i analityczne.
1.9. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie:
a)Wykonania robót związanych z modernizacją Centrum Monitoringu zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego pkt. 2.2.7:
b) Wykonanie ściany wizyjnej polegające na:
- montażu 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”,
- montażu niezbędnych elementów integrujących z infrastrukturą,
- aranżacji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu,
- aranżacji stanowisk zewnętrznych (Policja, Straż Miejska),
1.10. Dostawa i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
1.11. Utrzymanie 24 miesięcznego serwisu systemu monitoringu i analizy.
1.12. Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objętego inwestycją uwzględniającej uzgodnienia branżowe z właścicielami istniejącej infrastruktury miejskiej,
1.13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo - przestrzenna zagospodarowania terenu uwzględniająca założenia koncepcyjne Zamawiającego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ),
1.14. Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje:
1.14.1. zaprojektowanie infrastruktury systemu monitoringu wizyjnego obejmującą:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnętrznych,
c) opis i konfigurację oprogramowania,
d) stworzenie procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii;
1.14.2. lokalizacje kamer w zakresie:
a) opisu miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem (wizualizacje),
c) zastosowane analityki.
1.15. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w imieniu inwestora, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
1.16. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu – do 1 miesiąca od daty uruchomienia monitoringu. Własność rzeczy ruchomych składających się na przedmiot dostawy przechodzi na własność Zamawiającego z chwilą ich dostawy przez Wykonawcę.
1.17. Szkolenia wstępne oraz w razie aktualizacji systemu z pełnego zakresu obsługi systemu dla 30 przedstawicieli Zamawiającego,
1.18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pełnej funkcjonalności systemu z uwzględnieniem tworzenia i modyfikacji analityk;
1.19. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniający poprawną i bezpieczną transmisję danych 24 miesiące od daty uruchomienia systemu w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwartał oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,
- przez USTERKĘ rozumie się: błąd systemu polegający na jego niezgodności z ogólną funkcjonalnością, nie powodujący braku działalności całego systemu.
- przez AWARIĘ rozumie się: brak funkcjonalności systemu uniemożliwiający czasową lub trwałą jego eksploatację.
b) aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) aktualizację oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się nowych wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym;
1.20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;
1.21. Założenie możliwości rozbudowy systemu (m. in. zwiększenie ilości elementów monitorujących, współpraca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in. transport, powietrze, energia, itd.).
1.22. Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
1.23. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
1.24. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32344250-3 - Instalacje radiowe

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable światłowodowe

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Interplus Mariusz Mrożek Rafał Woźniak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443132376

7.3.3) Ulica: Pawia 2

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: 30 miesięcy od dnia podpisania umowy.
tj. 6 miesięcy na budowę i instalację elementów monitoringu
(w tym 3 miesiące na dokumentacje projektową) oraz 24 miesiące na serwis i Konserwację
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.