eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceMonitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym



Og³oszenie z dnia 2021-05-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00053978 z dnia 2021-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Mys³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1778db6-b3c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00053978

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007087/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Monitoring miejski-etap I-zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod adresem: https://myslowice.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I sekcja 1. Szczegó³y dotycz±ce komunikacji zosta³y opisane w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miasta Mys³owice z siedzib± przy ul. powstañców 1;2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Marcin Pata³±g, email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 371-12-45;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym” (znak sprawy: ZP.271.1.4.2021.AO), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych- c.d. w kolejnej sekcji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); − wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;8) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.17.2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.17.3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.17.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021.AO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsiêwziêcia inwestycyjnego polegaj±cego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mys³owic wraz z pod³±czeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mys³owice przy ul. Miko³owskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym:1.1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesy³u danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co najmniej 24 miesiêcy,1.2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów, wykrywania usuniêtych obiektów, wykrywanie zagêszczenia t³umu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt.1.3. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do Umowy.1.4. Doprowadzenie ³±czy transmisji danych niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.1.5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych.1.6. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja Stanowisk Zewnêtrznych w Komendzie Miejskiej Policji w Mys³owicach i Komendzie Stra¿y Miejskiej w Mys³owicach,1.7. Zapewnienie infrastruktury sprzêtowej, niezbêdnej do uruchomienia przedmiotu umowy.1.8. Wszystkie niezbêdne prace przygotowawcze, monta¿owe, wdro¿eniowe, integracyjne i analityczne.1.9. Zaprojektowanie, dostawa i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie: a)Wykonania robót zwi±zanych z modernizacj± Centrum Monitoringu zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego pkt. 2.2.7: b) Wykonanie ¶ciany wizyjnej polegaj±ce na:- monta¿u 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”,- monta¿u niezbêdnych elementów integruj±cych z infrastruktur±,- aran¿acji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu,- aran¿acji stanowisk zewnêtrznych (Policja, Stra¿ Miejska),1.10. Dostawa i monta¿ pozosta³ych urz±dzeñ sieciowych niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów zwi±zanych z archiwizacj± danych.1.11. Utrzymanie 24 miesiêcznego serwisu systemu monitoringu i analizy.1.12. Sporz±dzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objêtego inwestycj± uwzglêdniaj±cej uzgodnienia bran¿owe z w³a¶cicielami istniej±cej infrastruktury miejskiej,1.13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo - przestrzenna zagospodarowania terenu uwzglêdniaj±ca za³o¿enia koncepcyjne Zamawiaj±cego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ),1.14. Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje: 1.14.1. zaprojektowanie infrastruktury systemu monitoringu wizyjnego obejmuj±c±: a) sieæ teletransmisyjn±, b) opis i konfiguracjê Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnêtrznych, c) opis i konfiguracjê oprogramowania, d) stworzenie procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii; 1.14.2. lokalizacje kamer w zakresie: a) opisu miejsc lokalizacji kamer, b) obszar objêty monitoringiem (wizualizacje), c) zastosowane analityki.1.15. Uzyskanie wymaganych uzgodnieñ i pozwoleñ - w imieniu inwestora, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,1.16. Przekazanie przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu na podstawie protoko³u przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z po¶wiadczonymi za zgodno¶æ z orygina³em fakturami zakupu sprzêtu i elementów infrastruktury zwi±zanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu – do 1 miesi±ca od daty uruchomienia monitoringu. W³asno¶æ rzeczy ruchomych sk³adaj±cych siê na przedmiot dostawy przechodzi na w³asno¶æ Zamawiaj±cego z chwil± ich dostawy przez Wykonawcê.1.17. Szkolenia wstêpne oraz w razie aktualizacji systemu z pe³nego zakresu obs³ugi systemu dla 30 przedstawicieli Zamawiaj±cego,1.18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pe³nej funkcjonalno¶ci systemu z uwzglêdnieniem tworzenia i modyfikacji analityk;1.19. Utrzymanie, udostêpnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniaj±cy poprawn± i bezpieczn± transmisjê danych 24 miesi±ce od daty uruchomienia systemu w trybie ca³odobowym, gdzie czas usuniêcia awarii lub usterki nie mo¿e przekroczyæ 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwarta³ oraz serwisów naprawczych w ilo¶ciach uzale¿nionych od wyst±pieñ zdarzeñ awaryjnych w ramach ¶wiadczonych us³ug na warunkach: a) awarie i usterki bêd± zg³aszane telefonicznie oraz drog± elektroniczn± (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcê,- przez USTERKÊ rozumie siê: b³±d systemu polegaj±cy na jego niezgodno¶ci z ogóln± funkcjonalno¶ci±, nie powoduj±cy braku dzia³alno¶ci ca³ego systemu.- przez AWARIÊ rozumie siê: brak funkcjonalno¶ci systemu uniemo¿liwiaj±cy czasow± lub trwa³± jego eksploatacjê. b) aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia siê poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, c) aktualizacjê oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia siê nowych wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym;1.20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;1.21. Za³o¿enie mo¿liwo¶ci rozbudowy systemu (m. in. zwiêkszenie ilo¶ci elementów monitoruj±cych, wspó³praca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in. transport, powietrze, energia, itd.).1.22. Zapewnienie bezpieczeñstwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;1.23. Wype³nienie obowi±zku informacyjnego wzglêdem osób, które znalaz³y siê w rejonie monitorowania;1.24. Coroczn± inwentaryzacjê oraz przekazanie jej wyników do Urzêdu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzieñ 31 grudnia w ramach serwisu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32344250-3 - Instalacje radiowe

32412100-5 - Sieæ telekomunikacyjna

32520000-4 - Sprzêt i kable telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable ¶wiat³owodowe

35125300-2 - Kamery bezpieczeñstwa

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta spo¶ród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± ocenê we wszystkich kryteriach oceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansoweZamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;);1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna , ¿e Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e: 1.2.4.1. wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: - jedn± robotê lub roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub/i rozbudowie monitoringu miejskiego o ³±cznej warto¶ci (brutto) nie mniejszej ni¿ 100 000 brutto PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100). 1.2.4.2. skieruje do realizacji zamówienia: a) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± telekomunikacyjn± wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1332, ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy; b) jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ uprawniaj±ce do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± telekomunikacyjn± wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1332, ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji, o których mowa w pkt 1.2.4.2. a) - b) w przypadku gdy osoba posiada jednocze¶nie kwalifikacje do wykonywania ka¿dej z funkcji, do pe³nienia której jest zg³aszana.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:2.1.1. wykazu roboty budowlanej wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ; Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 3 500,00 PLN (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce piêæset z³otych). 2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± okre¶lony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Mys³owice, ING Bank ¦l±ski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974.”. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego oraz zawiera dane umo¿liwiaj±ce identyfikacjê postêpowania oraz czê¶ci do którego zosta³o wniesione. Zaleca siê do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ je przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie orygina³u np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, porêczenia,) w postaci elektronicznej. 7. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lub ubezpieczeniow±) na adres poczty elektronicznej: wadia@um.myslowice.pl, w wydzielonym odrêbnym pliku (np. .pdf) jako za³±cznik do wiadomo¶ci elektronicznej, w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu dope³nienie obowi±zku okre¶lonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy sugeruje, aby w temacie wiadomo¶ci podaæ znak sprawy oraz nazwê postêpowania, do którego wadium jest wnoszone. 8. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy Pzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.4.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.4.4. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I ust. 4 pkt 4.2 i 4.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy.Zmiany umowy bêd± dopuszczalne w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym art. 455 tej ustawy. Szczegó³owe informacje na temat zmian umowy zosta³y opisane oraz okre¶lone w projektowanych postanowieniach umownych stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych dostêpnej pod adresem https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: 30 miesiêcy od dnia podpisania umowy.tj. 6 miesiêcy na budowê i instalacjê elementów monitoringu (w tym 3 miesi±ce na dokumentacje projektow±) oraz 24 miesi±ce na serwis i Konserwacjê
2021-05-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.