Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064358/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu „Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f93ceb2-0ee9-494e-aaf9-4977b8aa8e7d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu „Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f93ceb2-0ee9-494e-aaf9-4977b8aa8e7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037961/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu „Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego „Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12756,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia informatycznego w ramach projektu „Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego w Powiecie Puławskim”
Lp.
1. Trackball – dostosowana mysz dla osób z niepełnosprawnością dłoni – 2 szt.
2. Program do odczytu i konwersji dokumentów – 1 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zawarty jest w zał. nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 poz.1320) informuje o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 powyższej ustawyze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46972,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46972,47
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- Dostawa wapna nawozowego dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach
- Zakup i dostawa 1 szt. nowego samochodu elektrycznego dostawczego o DMC przekraczającej 3,5 tony, ale nieprzekraczającej 12 ton z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką.
- Wykonanie usługi zbioru zbóż i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia na 2025 rok
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Milówka
- Zakup 30 szt. zestawów komputerowych do pracowni informatycznej
- zakup systemu do backupu danych wykorzystujący deduplikację oraz serwera pod migrujące profile - powtórzenia
- Dostarczenie oraz wdrożenie systemu elektronicznej rezerwacji sal
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
więcej: Myszka komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.