eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej ul. Kosowskiej w Parolach oraz projektu przebudowy skrzyżowania Al. Krakowskiej i ul. Pruszkowskiej w Raszynie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej
ul. Kosowskiej w Parolach oraz projektu przebudowy skrzyżowania
Al. Krakowskiej i ul. Pruszkowskiej w Raszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej
ul. Kosowskiej w Parolach oraz projektu przebudowy skrzyżowania
Al. Krakowskiej i ul. Pruszkowskiej w Raszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f48acc-7bbf-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Zadanie nr 1.
Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 3104W ul. Kosowskiej w Parolach gm. Nadarzyn
od drogi powiatowej nr 3104W ul. Szerokiej do granicy powiatu, w zakresie:
a) przebudowy konstrukcji jezdni do kategorii KR3 na długości ok. 785 m, wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej oraz przebudową i budową zjazdów,
b) rozbudowa skrzyżowania ul. Kosowskiej z ul. Szeroką,
c) budowy odwodnienia do rowów odparowujących,
d) budowy oświetlenia ulicznego,
e) budowy kanału technologicznego,
f) przebudowy kolidującej infrastruktury,
g) wykonania map podziałowych.
oraz sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji wyżej wymienionych inwestycji (Zadanie nr 1 ) oraz czynny udział przy sporządzaniu wniosku o dofinansowanie zewnętrzne.

W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową z podziałem na:
Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla rozbudowy drogi powiatowej w zakresie:
dla Zadania nr 1.
a) budowy chodników, ścieżek rowerowych/pieszo-rowerowych, jezdni, zjazdów, ewentualnych zatok autobusowych;
b) budowy odwodnienia;
c) budowy oświetlenia ulicznego;
d) budowy kanału technologicznego;
e) projektów przebudowy kolidującej infrastruktury;
f) wykonanie projektów stałej organizacji ruchu;
g) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas robót;
h) wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót;
i) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
j) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz z ewentualnym wskazaniem zieleni do wycinki (w razie potrzeby);
k) wykonanie niezbędnych badań, ekspertyz, uzyskanie uzgodnień i wszystkich innych ustaleń z właściwymi organami i instytucjami oraz innych niezbędnych dokumentów, umożliwiających uzyskanie celu, jakiemu dokumentacja ma służyć;.
l) wykonanie map do celów projektowych, inwentaryzacja szaty roślinnej, operat wodno-prawny, opinia geotechniczna, GESUT;

Ze względu na fakt, iż zamówienie przeznaczone jest do użytku osób fizycznych, w wypadku podpisania umowy z Zamawiającym, oświadczam iż dokumentacja projektowa i przedmiot zamówienia będzie zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością (w szczególności architektonicznej i komunikacyjno-informacyjnej) oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ustawy PZP).

W wypadku podpisania umowy z Zamawiającym zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z uwzględnieniem zasad „projektowania uniwersalnego" tj. projektowania przestrzeni, która uwzględnia potrzeby jak największej ilości użytkowników, z uwzględnieniem ich ograniczeń w mobilności i percepcji, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznych zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Zadanie nr 2.
Projekt przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 3145W Al. Krakowskiej i nr 3113W ul. Pruszkowskiej w Raszynie w zakresie:
a) dostosowania do skrętu w lewo w i z ul. Pruszkowskiej,
b) wykonanie doświetlonych przejść dla pieszych,
c) stałej organizacji ruchu z sygnalizacją świetlną,
d) budowy sygnalizacji świetlnej,
e) niezbędnej przebudowy geometrii skrzyżowania,
f) przebudowy urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
g) przebudowy kolidujących sieci,
h) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót

oraz sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji wyżej wymienionych inwestycji (Zadanie nr 2) oraz czynny udział przy sporządzaniu wniosku o dofinansowanie zewnętrzne.
dla Zadania nr 2.
a) wykonanie projektu sygnalizacji świetlnej oraz projektu stałej organizacji ruchu;
b) wykonanie projektu przebudowy i korekty geometrii skrzyżowania z uwagi na budowę sygnalizacji świetlnej;
c) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas robót;
d) wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót;
e) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
f) wykonanie niezbędnych badań, ekspertyz, uzyskanie uzgodnień i wszystkich innych ustaleń z właściwymi organami i instytucjami oraz innych niezbędnych dokumentów, umożliwiających uzyskanie celu, jakiemu dokumentacja ma służyć;.
g) wykonanie map do celów projektowych;,
h) wykonanie inwentaryzacji szaty roślinnej i ewentualnych korekt kolidującej roślinności wraz z uzyskaniem pozwolenia na wycinkę (o ile będzie tego wymagała budowa sygnalizacji);,
i) Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych.
j) Uzyskanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, na podstawie przekazanego pełnomocnictwa, prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia.
Ze względu na fakt, iż zamówienie przeznaczone jest do użytku osób fizycznych, w wypadku podpisania umowy z Zamawiającym, oświadczam iż dokumentacja projektowa i przedmiot zamówienia będzie zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością (w szczególności architektonicznej i komunikacyjno-informacyjnej) oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ustawy PZP).

W wypadku podpisania umowy z Zamawiającym zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z uwzględnieniem zasad „projektowania uniwersalnego" tj. projektowania przestrzeni, która uwzględnia potrzeby jak największej ilości użytkowników, z uwzględnieniem ich ograniczeń w mobilności i percepcji, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznych zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 406504,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT-Projekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7972068087

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 42A

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 287 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT-Projekt Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 42A 05-600 Grójec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7972068087

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 42A

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.