Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00028579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koszulek technicznych, oddychających i koszulek bawełnianych dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koszulek technicznych, oddychających i koszulek bawełnianych dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1024d716-8356-4f38-baf5-1a9d9fcc3f53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koszulek technicznych, oddychających dla uczestników imprez biegowych organizowanych przez POSiR: 17. PKO Poznań Półmaraton (termin imprezy: 13 kwietnia 2025 roku) oraz 24. Poznań Maraton oraz imprezy towarzyszącej pn. Poznań Five (termin imprezy: 12 października 2025 roku)4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 430000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koszulek technicznych, oddychających dla imprezy siatkarskiej Chwiałka Volley 2025r.Maksymalna ilość koszulek będąca przedmiotem umowy wynosi 350 sztuk (męska 195 sztuk, damska 155 sztuk), w tym 200 sztuk ( męska 100 sztuk, damska 100 sztuk) koszulek stanowi podstawowy, gwarantowany zakres zamówienia, pozostały zakres w ilości 150 sztuk (męska 95 sztuk, damska 55 sztuk) objęty jest prawem opcji.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji podając ostateczną ilość zamawianych koszulek wraz z rozmiarami, pocztą elektroniczną na 4 tygodnie przed terminem realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy koszulki pakowane w sposób opisany w załączniku nr 2, na 5 dni przed terminem imprezy.
Miejscem dostawy koszulek jest siedziba Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koszulek bawełnianych na imprezy sportowe organizowane przez POSiR w 2025 r.:1) 17. Poznań Półmaraton – maksymalnie 900 sztuk
Planowany termin imprezy – 13.04.2025 r.
2) Spartakiada Seniorów – maksymalnie 300 sztuk
Planowany termin imprezy – 25.08.2025 - 29.08.2025 r.
3) 24. Poznań Maraton – maksymalnie 900 sztuk
Planowany termin imprezy – 12.10. 2025 r.
Zamawiający gwarantuje zakup 70% ogólnej ilości koszulek, jest to zakres podstawowy, pozostałe 30% ilości koszulek objęte jest prawem opcji.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji podając ostateczną ilość zamawianych koszulek wraz z rozmiarami, dla każdej z imprez, pocztą elektroniczną na 6 tygodni przed terminem realizacji danej części zamówienia.
Wykonawca dostarczy koszulki na własny koszt i ryzyko na dwa tygodnie przed planowanymi imprezami.
Koszulki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Poznania
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499779,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658911,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499779,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Collection SP ZOO SK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793195928
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VENTUS COLLECTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VENTUS COLLECTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499779,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14852,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14852,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14852,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Collection SP ZOO SK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793195928
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VENTUS COLLECTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VENTUS COLLECTION SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14852,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34612,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42361,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34612,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Check Point Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342273092
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34612,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - AmBisome- na 10 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od m. Emilianów do m. Dębsko
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, kiszonek, słoiczków dla dzieci
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup i dostawa chromatografów gazowych-liczba części 2.
- Wykonanie koszenia oraz koszenia wraz z usunięciem odrostów w obszarach Natura 2000 w województwie wielkopolskim w układzie zadaniowym odpowiadającym częściom zamówienia od I do VI
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.