eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa koszulek technicznych, oddychających i koszulek bawełnianych dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koszulek technicznych, oddychających i koszulek bawełnianych dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koszulek technicznych, oddychających i koszulek bawełnianych dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1024d716-8356-4f38-baf5-1a9d9fcc3f53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koszulek technicznych, oddychających dla uczestników imprez biegowych organizowanych przez POSiR: 17. PKO Poznań Półmaraton (termin imprezy: 13 kwietnia 2025 roku) oraz 24. Poznań Maraton oraz imprezy towarzyszącej pn. Poznań Five (termin imprezy: 12 października 2025 roku)

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 430000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koszulek technicznych, oddychających dla imprezy siatkarskiej Chwiałka Volley 2025r.
Maksymalna ilość koszulek będąca przedmiotem umowy wynosi 350 sztuk (męska 195 sztuk, damska 155 sztuk), w tym 200 sztuk ( męska 100 sztuk, damska 100 sztuk) koszulek stanowi podstawowy, gwarantowany zakres zamówienia, pozostały zakres w ilości 150 sztuk (męska 95 sztuk, damska 55 sztuk) objęty jest prawem opcji.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji podając ostateczną ilość zamawianych koszulek wraz z rozmiarami, pocztą elektroniczną na 4 tygodnie przed terminem realizacji zamówienia.
Wykonawca dostarczy koszulki pakowane w sposób opisany w załączniku nr 2, na 5 dni przed terminem imprezy.
Miejscem dostawy koszulek jest siedziba Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koszulek bawełnianych na imprezy sportowe organizowane przez POSiR w 2025 r.:

1) 17. Poznań Półmaraton – maksymalnie 900 sztuk
Planowany termin imprezy – 13.04.2025 r.
2) Spartakiada Seniorów – maksymalnie 300 sztuk
Planowany termin imprezy – 25.08.2025 - 29.08.2025 r.
3) 24. Poznań Maraton – maksymalnie 900 sztuk
Planowany termin imprezy – 12.10. 2025 r.
Zamawiający gwarantuje zakup 70% ogólnej ilości koszulek, jest to zakres podstawowy, pozostałe 30% ilości koszulek objęte jest prawem opcji.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji podając ostateczną ilość zamawianych koszulek wraz z rozmiarami, dla każdej z imprez, pocztą elektroniczną na 6 tygodni przed terminem realizacji danej części zamówienia.
Wykonawca dostarczy koszulki na własny koszt i ryzyko na dwa tygodnie przed planowanymi imprezami.
Koszulki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Poznania

4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499779,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658911,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499779,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Collection SP ZOO SK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793195928

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499779,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14852,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14852,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14852,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Collection SP ZOO SK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793195928

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14852,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34612,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42361,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34612,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Check Point Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342273092

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34612,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.