Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[U/23/2021/A] Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5681111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[U/23/2021/A] Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ecc42cb-89c0-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego umowa nr POWR.03.01.00-00-O025/19-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/23/2021/A
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”, w części nr 1 pn.: „Zrealizowanie usługi walidacji i certyfikacji dla studentów UO z następujących zakresów tematycznych: a) Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D – dla 13 osób. b) Występowanie publiczne – dla 13 osób”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej części przedmiotu postępowania obejmuje:
2.1. Zapewnienia dostępu do podręczników dla każdego uczestnika walidacji i certyfikacji kwalifikacji,
2.2. Przeprowadzenie usługi walidacji oraz certyfikacji kwalifikacji każdego uczestnika procesu walidacji i certyfikacji kwalifikacji, z uwzględnieniem ewentualnych egzaminów poprawkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 47613,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”, w części nr 2 pn.: „Zrealizowanie usługi walidacji i certyfikacji dla studentów UO z następujących zakresów tematycznych:a) Koordynowanie i optymalizacja procesów biznesowych (Lean Office) – dla 15 osób.
b) Zarządzanie procesem obsługi inwestora w administracji publicznej – dla 20 osób”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1B do SWZ.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej części przedmiotu postępowania obejmuje:
2.1. Zapewnienia dostępu do podręczników dla każdego uczestnika walidacji i certyfikacji kwalifikacji,
2.2. Przeprowadzenie usługi walidacji oraz certyfikacji kwalifikacji każdego uczestnika procesu walidacji i certyfikacji kwalifikacji, z uwzględnieniem ewentualnych egzaminów poprawkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 78345,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”, w części nr 3 pn.: „Zrealizowanie usługi walidacji i certyfikacji dla studentów UO z następujących zakresów tematycznych:a) Zarządzanie konfliktami w organizacji – dla 8 osób.
b) Budowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego pracodawcy – dla 10 osób.
c) Występowanie publiczne – dla 18 osób”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1C do SWZ.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej części przedmiotu postępowania obejmuje:
2.1. Zapewnienia dostępu do podręczników dla każdego uczestnika walidacji i certyfikacji kwalifikacji,
2.2. Przeprowadzenie usługi walidacji oraz certyfikacji kwalifikacji każdego uczestnika procesu walidacji i certyfikacji kwalifikacji, z uwzględnieniem ewentualnych egzaminów poprawkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 69926,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa przeprowadzenia walidacji i certyfikacji kwalifikacji dla uczestników projektu „Kształcenie dla rozwoju sektora usług dla biznesu w Opolu”, w części nr 4 pn.: „Zrealizowanie usługi walidacji i certyfikacji dla studentów UO z następujących zakresów tematycznych:a) Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing) – dla 25 osób.
b) Planowanie i prowadzenie działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysu wizerunkowego – dla 10 osób”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1D do SWZ.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej części przedmiotu postępowania obejmuje:
2.1. Zapewnienia dostępu do podręczników dla każdego uczestnika walidacji i certyfikacji kwalifikacji,
2.2. Przeprowadzenie usługi walidacji oraz certyfikacji kwalifikacji każdego uczestnika procesu walidacji i certyfikacji kwalifikacji, z uwzględnieniem ewentualnych egzaminów poprawkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 67560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061608116
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061608116
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061608116
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja VCC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061608116
7.3.3) Ulica: ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie programu psychologiczno - terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz szkolenia w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat skutków zmian klimatu w ramach projektu pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke"
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w II połowie 2025 roku
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.