Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00463922/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 345
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sek@zsp1-inowr.internetdsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp1ino.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsp1ino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da91da2c-4b5d-4fb3-99d7-2acf195016a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00451685/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSChE-25/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz za magazynem energii, polegający na dostawie oraz montażu do budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ulicy Poznańskiej 345 w Inowrocławiu - o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m2. Konstrukcja dachu – żelbetowy : stropodach, wentylowany z płyt korytkowych prefabrykowanych, ułożonych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki, kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obwiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia musza być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na postawnie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca Mozę zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości według kryterium oceny ofert, określonego w pkt. XXI SWZ ( maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga, aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat kierowała co najmniej 2 zadaniami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 50 kW każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Capital Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388111635
7.3.3) Ulica: Mątewska 31
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
- "Dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów" - ponowne
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.