Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527039/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00012318/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 (trzech) sztuk samochodów osobowych i 1 (jednej) sztuki samochodu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W RADECZNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 4
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 681 88 40
1.5.8.) Numer faksu: 84 681 87 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@radecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 (trzech) sztuk samochodów osobowych i 1 (jednej) sztuki samochodu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e13545-882e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010751/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zapup samochodu do przewozu pacjentów oraz samochodów osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/PZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609756,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa 3 (trzech) sztuk fabrycznie nowych lub demonstracyjnych samochodów z przebiegiem fabrycznym, nie większym niż 15 km, bez napraw lakierniczych i mechanicznych, pochodzących z autoryzowanego salonu producenta. Rok produkcji 2022 lub 2023. Samochody z napędem hybrydowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 365853,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje dostawę 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.Samochód bez napraw lakierniczych i mechanicznych, pochodzący z autoryzowanego salonu producenta. Rok produkcji 2022 lub 2023. Samochód z napędem spalinowym (silnik Diesla).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 243902,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 13.01.2023 r. do godz. 9:00, na Część 1 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota & Lexus Centrum Wrocław Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020857297
7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 164-168
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-206
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa 1 (jednego) samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie
- "Zakup 1 szt. samochodu typu furgon przeznaczonego do przewozu osób (8-9 wraz z kierowcą) na potrzeby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby realizacji obowiązków służbowych przez pracowników Lasów Miejskich - Warszawa - powtórzenie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.