Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027593/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2022/BZP 00035213/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099044 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67
1.5.2.) Miejscowość: Chynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.chynow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea19868c-939a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005456/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie przebudowy i remontu dróg gminnych i powiatowych (6 zadań)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3667458,31 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad I – remont drogi w miejscowości Drwalew ul. SłonecznaZad. I – wyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 315 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 182534,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad II – remont drogi w miejscowości LasopoleWyznaczenie geodezyjne miejsca robót, roboty ziemne, formowanie zagęszczanie nasypów, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 340 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 148228,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad III – remont drogi w miejscowości Ostrowiecwyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25kg/m2 o gr. 15 cm, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 (0-63) gr. 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 (0-31,5) gr. 10 cm, skropienie podbudowy emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 50 kg/m2, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm.
Długość odcinka 880 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 1123424,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad IV – remont drogi w miejscowości Sułkowice, ul. Klonowa i SłonecznaWyznaczenie geodezyjne miejsca robót, rozebranie obrzeży betonowych, ław pod krawężniki z betonu, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wywiezienie gruzu z rozbiórki, roboty ziemne, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, mechaniczne czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją , wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 75 kg/m2,skropienie warstwy wiążącej , wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 3 cm, regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni zjazdów z kostki betonowej , wykonanie poboczy z destruktu – warstwa górna o gr. 10cm.
Długość odcinka 274 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 225080,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad V - przebudowa drogi dojazdowe do gruntów rolnych w miejscowości StaniszewiceWyznaczenie geodezyjne miejsca robót, roboty ziemne, usunięcie ziemi urodzajnej o gr. 10 cm, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm na poszerzeniu, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną AC 11W KR 1-2 w ilości 50 kg/m2, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej , wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 8S KR 1-2 gr. 3 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr.10 cm, uzupełnienie poboczy gruntem z wykopu gr. 6 cm.
Długość drogi 700 mb
Uwaga: Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania (dotyczy Zad. V), jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 752665,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad VI - remont drogi powiatowej nr 1676W Chynów-Rososzka w miejscowości Jakubowiznawyznaczenie geodezyjne miejsca robót, wycinka drzew szt. 3, roboty ziemne, formowanie i zagęszczanie nasypów, rozebranie nawierzchni zjazdów na długości chodników, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C2,0/3,0o gr. 15 cm, wykonanie przepustów, regulacja pionowa studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych, telefonicznych, skropienie podbudowy emulsją, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa gr. 3cm, skropienie warstwy wiążącej, wykonanie nawierzchni warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr. 4 cm, wykonanie nawierzchni jezdni w miejscu remontu przepustów (zgodnie z przedmiarem), wykonanie poboczy z destruktu – warstwa górna o gr. 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-63 – warstwa dolna o gr. 15 cm, wykonanie chodników z koski brukowej betonowej gr. 6 cm na posypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem C8/10 gr. 10cm ,a na zjazdach z kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem oraz podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem C8/10 gr. 25 cm , pionowe znaki drogowe szt. 5 , oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową , krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 5 cm i ławie z oporem bet. C12/15 , obrzeże betonowe 8x30 cm na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
Długość drogi 990 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 1235525,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136275,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172249,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136275,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65
7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136275,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134033,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144399,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134033,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65
7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134033,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376042,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436180,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376042,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą Wielobranżowa DE-SO Stanisław Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 797-001-07-64
7.3.3) Ulica: Dębnowola 71
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376042,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96511,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145228,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96511,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ALTOR” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 822-233-22-96
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96511,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245807,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275564,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245807,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,ALTOR” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 822-233-22-96
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245807,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614480,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680200,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614480,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. „BRUK-BUD” Piotr Skoczek Pogorzel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 532-119-56-65
7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 31
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614480,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.