eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogard¦wiadczenie us³ug terapeutycznych i psychologicznych w ramach projektu "Wsparcie Rodzin w Mie¶cie Bia³ogard"



Og³oszenie z dnia 2025-02-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug terapeutycznych i psychologicznych w ramach projektu „Wsparcie Rodzin w Mie¶cie Bia³ogard”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801491

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krótka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3579 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mops.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2e2d841-fde4-4840-b24e-a861287820bf

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug terapeutycznych i psychologicznych w ramach projektu „Wsparcie Rodzin w Mie¶cie Bia³ogard”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a2e2d841-fde4-4840-b24e-a861287820bf

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00098934

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00085107/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug terapeutycznych i psychologicznych w ramach projektu „ Wsparcie Rodzin w Mie¶cie Bia³ogard ” z podzia³em na 9 zadañ:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Wsparcie rodzin w Mie¶cie Bia³ogard” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00674727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAO.271.3.4.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 238420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1- Realizacja indywidualnych konsultacji z psychologiem dla dzieci:
Realizacja us³ugi w postaci indywidualnego poradnictwa psychologicznego w wymiarze ¶r. 1 godz. dziecko/m-c x 40 dzieci - ³±cznie 480 godz. w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. Liczba godzin dla poszczególnych osób mo¿e byæ ró¿na ze wzglêdu na indywidualne potrzeby. Za jedn± godzinê uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie sesji indywidualnych po wcze¶niejszej diagnozie dokonanej przez pracownika socjalnego i na podstawie opracowanej indywidualnej ¶cie¿ki wsparcia. Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji.
Szacuje siê ¿e z poradnictwa skorzysta 40 dzieci w wieku 3-18 lat. Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±. Maksymalny wymiar us³ugi to 480 godzin, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie za godziny zrealizowane. Zamawiaj±cy b±d¼ opiekun prawny dziecka mo¿e odwo³aæ planowane spotkanie nie pó¼niej ni¿ 24 godziny przed jego terminem. W innych przypadkach godzinê uwa¿a siê za zrealizowan±. Nie dotyczy to sytuacji losowych potwierdzonych pisemnie (np. przez lekarza). Pojedyncza sesja z psychologiem dla jednego dziecka objêtego wsparciem nie mo¿e przekroczyæ jednorazowo 60 minut, tj. godziny us³ugi.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 86400,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 - Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla doros³ych:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu psychologa w ³±cznym wymiarze 192 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzin uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie1h/rodzica/mies./x 16 uczestników. Liczba godzin dla poszczególnych osób mo¿e byæ ró¿na ze wzglêdu na indywidualne potrzeby. Wsparcie bêdzie realizowane w formie sesji indywidualnych po wcze¶niejszej diagnozie dokonanej przez pracownika socjalnego i na podstawie opracowanej indywidualnej ¶cie¿ki wsparcia. Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34560,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Grupowe zajêcia psychospo³eczne dla dzieci:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu
psychologa / trenera w ³±cznym wymiarze 48 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzinê uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 1 grupie po 14 dzieci x ¶rednio 4 godz./miesi±c na grupê. Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji. Maksymalny wymiar us³ugi to 48 godzin, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie za godziny zrealizowane. Zamawiaj±cy b±d¼ opiekun prawny dziecka mo¿e odwo³aæ planowane spotkanie nie pó¼niej ni¿ 24 godziny przed jego terminem. W innych przypadkach godzin uwa¿a si za zrealizowane. Nie dotyczy to sytuacji losowych potwierdzonych pisemnie (np. przez lekarza).
Szacuje siê ¿e z poradnictwa skorzysta 97 dzieci w wieku 3-18 lat. Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8640,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 – Prowadzenie grupowych treningów umiejêtno¶ci spo³ecznych dla dzieci:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu psychologa / trenera w ³±cznym wymiarze 100 godz. w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzin uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 10 grupach licz±cych po 9-10 dzieci w wymiarze 10 godz. na grup . Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji.
Szacuje siê ¿e z poradnictwa skorzysta 97 dzieci w wieku 3-18 lat. Maksymalny wymiar us³ugi to 100 godzin, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie za godziny zrealizowane. Zamawiaj±cy b±d¼ opiekun prawny dziecka ma¿e odwo³aæ planowane spotkanie nie pó¼niej ni¿ 24 godziny przed jego terminem. W innych przypadkach godzin uwa¿a siê za zrealizowan±. Nie dotyczy to sytuacji losowych potwierdzonych pisemnie (np. przez lekarza). Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12670,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 5 – Prowadzenie grupowych warsztatów terapeutycznych dla dzieci:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu
psychologa / trenera w ³±cznym wymiarze 384 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzinê uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 8 grupach licz±cych po ¶rednio 10-14 dzieci w wymiarze ¶rednio 1 godz. tygodniowo na grup . Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji. Maksymalny wymiar us³ugi to 384 godzin, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie za godziny zrealizowane. Zamawiaj±cy b±d¼ opiekun prawny dziecka mo¿e odwo³aæ planowane spotkanie nie pó¼niej ni¿ 24 godziny przed jego terminem. W innych przypadkach godzin uwa¿a siê za zrealizowane. Nie dotyczy to sytuacji losowych potwierdzonych pisemnie (np. przez lekarza).
Szacuje siê ¿e z poradnictwa skorzysta 97 dzieci w wieku 3-18 lat. Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Us³ugi edukacji specjalnej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 49920,00 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 6 – Szkolenie pt. „ Akademia Rodzica” z kompetencji wychowawczych:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu psychologa / trenera w ³±cznym wymiarze 90 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzinê uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 3 grupach po 15 rodziców. 30h/grupê. Us³uga bêdzie realizowana zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Z uwagi na to, ¿e Zamawiaj±cy prowadzi rekrutacjê uczestników projektu, harmonogram bêdzie aktualizowany przez Zamawiaj±cego wraz z postêpem w rekrutacji. Przewiduje siê realizacje przedmiotowego zadania w formie 4 sesji (dni) szkoleniowych. W ramach szkolenia uczestnicy szkolenia otrzymaj± materia³y szkoleniowe (pendrive, notes d³ugopis, ksi±¿ki z zakresu wychowania dzieci/ k³opotów wychowawczych) i catering (catering zorganizuje Zamawiaj±cy). Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20250,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 7 - Prowadzenie treningu cyfrowego dla osób doros³ych w celu przeciwdzia³ania wykluczeniu cyfrowemu: W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu trenera w ³±cznym wymiarze 60 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzinê uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 3 grupach po 5 rodziców. 20h/grupê. Przewiduje siê realizacjê przedmiotowego zadania formie 3 sesji ( dni) szkoleniowych. Zamawiaj±cy zorganizuje catering. Sesje odbywaæ siê bêd± w bezpo¶rednim kontakcie ze specjalist±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80533200-1 - Kursy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8700,00 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 8 – Prowadzenie grupy samopomocowej dla doros³ych uczestników:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu trenera grupy samopomocowejw ³±cznym wymiarze 48 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzin uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 1 grupa min. 10 rodziców. 4h/mies.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8640,00 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 9 – Prowadzenie grupowej terapii uzale¿nieñ dla doros³ych uczestników projektu:
W ramach realizacji tego zadania jest potrzeba zaanga¿owanie do projektu trenera prowadz±cego terapiê uzale¿nieñ w ³±cznym wymiarze 48 godz. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. Za jedn± godzin uwa¿a siê 60 minut zegarowych prowadzonych zajêæ. Wsparcie bêdzie realizowane w formie grupowych sesji w 1 grupa min. 5 rodziców.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Us³ugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85111800-8 - Us³ugi leczenia patologii

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 129600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontraktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302128261

7.3.3) Ulica: ul. Mrze¿yñska 10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-446

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 51840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 94464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10178500

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2U

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.