eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Modernizacja dróg gminnych w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ddedfb-874e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013788/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja dróg gminnych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Modernizacja dróg gminnych z płyt jomb.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 241 750,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 238 250,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb,
2) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe – 1m2,
3) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2,
4) 1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,
5) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 5) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia.
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 196544,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Modernizacja dróg i innych terenów publicznych.
Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 319 000,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 281 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.
W ramach zadania należy wykonać:
1) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm,
2) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm,
3) remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 - materiał inwestora,
4) wykonanie nawierzchni drogi z trylinki – płyty betonowe inwestora,
5) remont chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku,
6) remont chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku,
7) przełożenie nawierzchni z trylinki,
8) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
9) remont krawężników na ławie betonowej z oporem - nowy krawężnik,
10) remont obrzeża betonowego – nowe obrzeże,
11) wykonanie obrzeży betonowych,
12) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
13) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych – materiał inwestora,
14) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm z odzysku,
15) wykonanie chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm z odzysku,
16) przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 6 cm – kostka z odzysku,
17) przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubość 8 cm – kostka z odzysku,
18) remont elementów odwodnienia dróg:
a) wymiana podłoża pod kanały i studnie
b) naprawa kolektora z rur pvc d=160
c) naprawa kolektora z rur pvc d=200
d) remont studzienki ściekowej d=500
e) remont studni rewizyjnej d=1000
f) remont studni rewizyjnej d=1200
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 18) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia.
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71315000-9 - Usługi budowlane

4.5.5.) Wartość części: 259349,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzanie dróg gminnych poprzez dostawę i rozłożenie gruzu bądź pospółki na terenie gminy Kwidzyn.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 113 400,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego .
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 86 600,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 rozłożonego gruzu o średniej grubości 15 cm i frakcji do Ø 0,63 mm,
2) 1 m2 rozłożonej pospółki o średniej grubości 15 cm,
3) 1 m2 rozłożonej podsypki piaskowej o średniej grubości 10 cm .
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych za 1 m2.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia.
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71315000-9 - Usługi budowlane

4.5.5.) Wartość części: 92195,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Modernizacja dróg gminnych z płyt drogowych.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 225 000,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem opcjonalnym oszacowana została na kwotę 175 000,00 zł brutto i jest to maksymalna wartość, do której Zamawiający może zrealizować zamówienie opcjonalne.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni z płyt drogowych,
2) remont nawierzchni drogi z płyt drogowych – płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2,
3) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb,
4) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - płyty z rozbiórki materiał inwestora – 1m2,
5) 1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 6) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia.
Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Wskazana wyżej wartość robót objętych opcją stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71315000-9 - Usługi budowlane

4.5.5.) Wartość części: 182926,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAR SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431622845

7.3.3) Ulica: KRÓLEWSKA 21

7.3.4) Miejscowość: CZŁUCHÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAR SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431622845

7.3.3) Ulica: KRÓLEWSKA 21

7.3.4) Miejscowość: CZŁUCHÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANS-WOD-KAN P.H.M.B.- EUGENIUSZ MIKLEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810000218

7.3.3) Ulica: NA SKARPIE 4

7.3.4) Miejscowość: RYJEWO

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAR SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431622845

7.3.3) Ulica: KRÓLEWSKA 21

7.3.4) Miejscowość: CZŁUCHÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.