Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054363/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00062206/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu pn. Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie zrewitalizowanego Parku Czarna Góra wraz z modernizacją krytego basenu w SP nr 2 Olkuszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego na zadaniu pn. Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie zrewitalizowanego Parku Czarna Góra wraz z modernizacją krytego basenu w SP nr 2 Olkuszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ceef021-897c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Inwestor Zastępczy przy realizacji zadania pn. „Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie zrewitalizowanego parku „Czarna Góra” wraz z modernizacją krytego basenu w SP nr 2 w Olkuszu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054363/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338753,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie zrewitalizowanego Parku „Czarna Góra” wraz z modernizacją krytego basenu w SP nr 2 w Olkuszu, Gmina Olkusz”, obejmującego swoim zakresem:
- budowę całorocznego obiektu wielofunkcyjnego na terenie Parku „Czarna Góra” w Olkuszu wraz z pracami wykończeniowymi i wyposażeniem, na podstawie dokumentacji projektowej posiadanej przez Zamawiającego;
- modernizację krytego basenu w SP nr 2 w Olkuszu, przeprowadzoną w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funcjonalno-Użytkowego.
Przedmiot zamówienia zawiera świadczenie usługi kompleksowego wsparcia Zamawiającego, obejmującej weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy inwestycji, zarządzanie, nadzór inwestorski, koordynację działań wszystkich podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji oraz rozliczenie inwestycji i oddanie do użytku realizowanych obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w Załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-SERWIS Krzysztof Popczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492042779
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST-SERWIS KRZYSZTOF POPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
INWEST-SERWIS KRZYSZTOF POPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu".
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont nawierzchni drogi powiatowej 1113K w miejscowości Dłużec".
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Usługa nadzoru budowlanego przy realizacji grantu dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową przyłączy mediów w Dol. Kościeliskiej
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.