Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072340/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 26-72-133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6f3e7497-ff4a-4727-aedb-d62bf23493d81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b2b5f31-99ff-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.5 ,,Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” osi 6 ,,Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 914548,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie części dziedzińca browaru przy budynku R1 o powierzchni 2270 m2, wykonanie iluminacji budynku R1, montaż paneli fotowoltaicznych oraz poprawa akustyki sali spotkań w budynku R1, montaż wiaty wraz
z utwardzeniem terenu w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych
o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno – kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych”. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim (dz. nr 1/16, 3/6, 3/7, 3/19, 96/2, Obr. 36 ark. 2).
Roboty związane z zagospodarowaniem terenu będą realizowane na podstawie decyzji pozwolenie na budowę nr 398/2017 z dnia 21.09.2017r., zmienionej decyzjami nr 342/2018
z dnia 25.07.2018r. i 522/2018 z dnia 13.11.2018 r. Wykonawca robót wykonywanych na podstawie ww. decyzji polegających na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie oraz częściowej rozbiórce i odbudowie budynku browaru wraz z instalacjami wewnętrznymi wod. – kan., c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i energii elektrycznej – w ramach zadania „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych” uzyskał pozwolenie na użytkowanie budynku z wyłączeniem części dziedzińca browaru, która jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Po zakończeniu robót związanych z zagospodarowaniem należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie dla fragmentu dziedzińca browaru.
Roboty związane z instalacją fotowoltaiczną, iluminacją budynku i poprawą akustyki
w budynku R1 nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Zadanie będzie realizowane w roku 2022.
1.2 Zakres inwestycji obejmuje między innymi wykonanie następujących robót:
1. Roboty w ramach zagospodarowania terenu:
przygotowanie terenu (w tym skucie płyty betonowej),
wykonanie alejek i placu z logo z kostki betonowej,
wykonanie oświetlenia alejek i placu,
założenie trawnika, nasadzenia roślin,
montaż ławek, gazonów i koszy,
2. Roboty w ramach poprawienia akustyki dużej sali spotkań w budynku R1
montaż okładzin ściennych,
montaż paneli akustycznych sufitowych.
3. Roboty w ramach instalacji fotowoltaicznej na budynku R1
montaż paneli fotowoltaicznych,
wykonanie okablowania,
modyfikacja istniejącej instalacji odgromowej,
4. Roboty iluminacji budynku,
wykonanie oświetlenia lampami dogruntowymi od strony północnej i wschodniej,
wykonanie oświetlenia lampami montowanymi na elewacji od strony zachodniej,
wykonanie oświetlenia budynku od strony południowej lampami zamontowanymi wewnątrz budynku.
5. Montaż wiaty przy budynku stacji transformatorowej:
montaż wiaty prefabrykowanej w konstrukcji stalowej o wymiarach około szer. 6,00 x dł. 5,00 x wys. 2,40 – 2,20 m w kolorze matowy RAL 7016, posadowionej na żelbetowym fundamencie prefabrykowanym,
utwardzenia terenu z kostki betonowej o gr. 8 cm w obrysie wiaty oraz dojścia do niej (powierzchnia około 40 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena brutto najkorzystniejszej oferty wynosi 1 859 876,67 zł. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 1 130 000,00 zł.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do oferty z najkorzystniejszą ceną.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1227540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1859876,67 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy soczewek wewnątrzgałkowych oraz zestawów do przeprowadzania operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z udostępnieniem aparatu do fakoemulsyfikacji na czas trwania umowy
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2026 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Usługa ochrony fizycznej, mienia i terenu oraz obsługa portierni i działania grupy interwencyjno-patrolowej dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2026 roku
- Remont drogi powiatowej nr 1636T relacji Ćmielów - Boria od km 8+677 do km 9+255 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Św. - powt.
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2026 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- BZP.271.126.2025 "(...)" - przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu - etap drugi instalacje elektryczne".
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2026 r.
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





