eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › Zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13f33332-a616-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13f33332-a616-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczo komunalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczo komunalnego na potrzeby Gminy Wyśmierzyce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą nowego fabrycznie ciągnika rolniczo komunalnego dla Gminy Wyśmierzyce. Zamawiający dopuszcza ciągnik fabrycznie nowy, nie używany, zarejestrowany z uwagi na normę emisji spalin.
3. Ciągnik przystosowany do prac komunalnych z możliwością agregowania maszyn i urządzeń komunalnych zawieszanych i przyczepianych, spełniający aktualnie obowiązujące wymagania z zakresu ergonomii i BHP oraz przepisów o ruchu drogowym. Posiadający aktualne świadectwo homologacji pojazdu i gwarancję minimum na 24 miesięcy.
4. Dane techniczne ciągnika:
- Moc - minimum 80 KM
- Napęd 4x4 z blokadą tylnego mostu
- Szybka skrzynia - 30 km/h
- układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
- podnośnik tylny, podnośnik przedni TUZ (udźwig podnośnika 2400kg)
- zaczep tylny transportowy dolny i górny
- kabina ochronna z ogrzwaniem montowana fabrycznie
- oświetlenie robocze, lampa ostrzegawcza (kogut)

Wyposażanie standardowe:
- skrzynia z rewersem mechanicznym 12/12
- WOM - minimum 540/540 E
- instalacja pneumatyczne 2-obwodowa
- ogumienie przednie – minimum 340/70R24
- ogumienie tylne – minimum 420/70R30
- fotel operatora mechaniczny
- fotel pasażera

4. Ciągnik musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku.
5. Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450).
6. Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.).
7. Kabina przeszklona wyposażona w: uchylne okna boczne lub tylne komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; i pasami bezpieczeństwa; wentylację i ogrzewanie; wycieraczki ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny.
8. W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik, liczoną od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
10. Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu
zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych.
11. Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne.
12. Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia.
13. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt
wykonawcy.
14. Koszty transportu do zamawiającego ponosi wykonawca.
15. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego.
16. Bezpłatne serwisowanie, przeglądy o którym mowa powyżej, obejmuje koszty dojazdu,
robocizny, materiały eksploatacyjne (filtry, oleje itp.) w czasie realizacji planowych serwisów i przeglądów technicznych określonych w instrukcji obsługi lub innych dokumentach
przekazanych wraz z pojazdem.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość założenia urządzenia GPS na koszt zamawiającego. Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez
Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów
dostarczonego pojazdu.
18.Miejsce dostawy zamówienia Gmina Wyśmierzyce, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3) przywołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 210 000,00 zł. W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 3 oferty. Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postepowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261375,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.