Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00009838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00024241/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przyg. dok. inwent. i techn., audytu przed i powyk. oraz cykl szkol. z narz. do zarządz. i proj. infrast. oś. w ramach proj.„E-Ostrów 2050– M. Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne”- w podz. na 2 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250680024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 71A
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 598 52 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ouid.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf22737-8826-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przyg. dok. inwent. i techn., audytu przed i powyk. oraz cykl szkol. z narz. do zarządz. i proj. infrast. oś. w ramach proj.„E-Ostrów 2050– M. Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne”- w podz. na 2 cz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf22737-8826-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej i technicznej, audytu przed i powykonawczego wraz z przeprowadzeniem warsztatów w następujących etapachEtap 1: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę inwentaryzacji i sporządzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej infrastruktury oświetlenia.
Etap 2: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę do przygotowywania audytu przed i powykonawczego modernizacji oświetlenia.
Etap 3: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę i przygotowanie dokumentacji przedprojektowej oraz dokumentacji technicznej modernizowanej infrastruktury.
Etap 4: Zapoznanie użytkowników z obsługą i funkcjonalnościami wdrożonych narzędzi w etapach 1, 2 i 3.
W ramach Części 1 – inwentaryzacja, dokumentacja, audyty i warsztaty, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu napisanego językiem niespecjalistycznym (minimum 1500 słów) przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 319350,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń z programów do projektowania i zarządzania oświetleniem w ramach przedsięwzięcia:1. Szkolenie 1 – Wymagania stawiane przez normę oświetleniową PN-EN 13201
2. Szkolenie 2 – Obsługa i funkcjonalności programu do obliczeń fotometrycznych.
3. Szkolenie 3 – Obsługa i szczegóły programu do kosztorysowania robót elektrycznych
4. Szkolenie 4 – Obsługa programu CAD do projektowania instalacji elektrycznych
5. Szkolenie 5 – Zadania i praca z systemem inteligentnego zarządzania oświetleniem
6. Szkolenie 6 – Zasady prawidłowej eksploatacji sieci oświetleniowej
W ramach Części 2 – szkolenia, Wykonawca, przed rozpoczęciem cyklu szkoleń dostarczy Zamawiającemu w formie bezzwrotnej mobilne urządzenia do pracy bieżącej podczas szkoleń – tablety w ilości 35 szt. Funkcjonalność tabletów musi zapewniać możliwość prawidłowego i sprawnego przeprowadzenia wszystkich szkoleń.
Minimalne parametry techniczne tabletów określono w SWZ
W ramach Części 2 – szkolenia, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu (minimum 1500 słów) napisanego językiem niespecjalistycznym przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 486253,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio DL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142510923
7.3.3) Ulica: Hanki Czaki 2/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-588
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio DL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142510923
7.3.3) Ulica: Hanki Czaki 2/63
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-588
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ArCADiasoft Chudzik sp. j., ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057Łódź – oddelegowanie trenera do realizacji szkolenia nr 3
Athenasoft sp. z o.o., ul. Leszczynowa 7, 03-197 Warszawa – oddelegowanie trenera do realizacji szkolenia nr 3
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa testów genetycznych PCR do własnego aparatu GenExpert
- "Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych - leków onkologicznych"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz zakup subskrypcji na wsparcie techniczne
- Montaż instalacji domofonowej w budynkach mieszkalnych w podziale na dwie części.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4586P w miejscowości Zbiersk Cukrownia
- Wymiana oświetlenia na energooszczędne w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń stacjonarnych w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- "Modernizacja budynku basenu - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ." (III)
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- Budowa ścieżki turystycznej "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki" w formule "projektuj i buduj"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.