Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00009838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00098158/01 - Wynik z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przyg. dok. inwent. i techn., audytu przed i powyk. oraz cykl szkol. z narz. do zarządz. i proj. infrast. oś. w ramach proj.„E-Ostrów 2050– M. Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne”- w podz. na 2 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250680024
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wrocławska 71A
1.4.2.) Miejscowość: Kalisz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 62 598 52 70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ouid.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024241
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00526262
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej i technicznej, audytu przed i powykonawczego w następujących etapach
Etap 1: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę inwentaryzacji i sporządzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej infrastruktury oświetlenia.
Etap 2: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę do przygotowywania audytu przed i powykonawczego modernizacji oświetlenia.
Etap 3: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę i przygotowanie dokumentacji przedprojektowej oraz dokumentacji technicznej modernizowanej infrastruktury.
W ramach Zadania 1 – inwentaryzacja, dokumentacja, audyty, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu napisanego językiem niespecjalistycznym (minimum 1500 słów) przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej i technicznej, audytu przed i powykonawczego wraz z przeprowadzeniem warsztatów w następujących etapach
Etap 1: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę inwentaryzacji i sporządzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej infrastruktury oświetlenia.
Etap 2: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę do przygotowywania audytu przed i powykonawczego modernizacji oświetlenia.
Etap 3: Wdrożenie narzędzi i standardów wspomagających pracę i przygotowanie dokumentacji przedprojektowej oraz dokumentacji technicznej modernizowanej infrastruktury.
Etap 4: Zapoznanie użytkowników z obsługą i funkcjonalnościami wdrożonych narzędzi w etapach 1, 2 i 3.
W ramach Części 1 – inwentaryzacja, dokumentacja, audyty i warsztaty, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu napisanego językiem niespecjalistycznym (minimum 1500 słów) przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia cyklu szkoleń z narzędzi do zarządzania i projektowania infrastruktury oświetlenia
Szkolenia z programów do projektowania i zarządzania oświetleniem w ramach przedsięwzięcia.
Szkolenie 1 Wymagania stawiane przez normę oświetleniową PN-EN 13201
Szkolenie 2 Obsługa i funkcjonalności programu do obliczeń fotometrycznych.
Szkolenie 3 Obsługa i szczegóły programu do kosztorysowania robót elektrycznych
Szkolenie 4 Obsługa programu CAD do projektowania instalacji elektrycznych
Szkolenie 5 Zadania i praca z systemem inteligentnego zarządzania oświetleniem
Szkolenie 6 Zasady prawidłowej eksploatacji sieci oświetleniowej
W ramach Zadania 2 – szkolenia, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu (minimum 1500 słów) napisanego językiem niespecjalistycznym przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
W ramach Zadania 2 – szkolenia, Wykonawca, przed rozpoczęciem cyklu szkoleń dostarczy Zamawiającemu w formie bezzwrotnej mobilne urządzenia do pracy bieżącej podczas szkoleń – tablety w ilości 35 szt. (dla każdego uczestnika cyklu szkoleń). Funkcjonalność tabletów musi zapewniać możliwość prawidłowego i sprawnego przeprowadzenia wszystkich szkoleń.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń z programów do projektowania i zarządzania oświetleniem w ramach przedsięwzięcia:
1. Szkolenie 1 – Wymagania stawiane przez normę oświetleniową PN-EN 13201
2. Szkolenie 2 – Obsługa i funkcjonalności programu do obliczeń fotometrycznych.
3. Szkolenie 3 – Obsługa i szczegóły programu do kosztorysowania robót elektrycznych
4. Szkolenie 4 – Obsługa programu CAD do projektowania instalacji elektrycznych
5. Szkolenie 5 – Zadania i praca z systemem inteligentnego zarządzania oświetleniem
6. Szkolenie 6 – Zasady prawidłowej eksploatacji sieci oświetleniowej
W ramach Części 2 – szkolenia, Wykonawca, przed rozpoczęciem cyklu szkoleń dostarczy Zamawiającemu w formie bezzwrotnej mobilne urządzenia do pracy bieżącej podczas szkoleń – tablety w ilości 35 szt. Funkcjonalność tabletów musi zapewniać możliwość prawidłowego i sprawnego przeprowadzenia wszystkich szkoleń.
Minimalne parametry techniczne tabletów określono w SWZ
W ramach Części 2 – szkolenia, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opisu z realizowanego przedsięwzięcia w formie tekstu (minimum 1500 słów) napisanego językiem niespecjalistycznym przeznaczonych do publikacji w biuletynie informacyjnym.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-12 10:00
Po zmianie:
2023-01-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-12 11:00
Po zmianie:
2023-01-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-10
Po zmianie:
2023-02-15
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- ROBOTY REMONTOWE DOTYCZĄCE SAL G I F W SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 18
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu odsysania wydzielin i płynów od pacjenta przy użyciu próżni podczas zabiegów medycznych"
- "Zaprojektowanie i budowa mini tężni solankowej z silwoterapią na "Zielonych Płucach Gron" w Kaliszu"
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i klatkach schodowych budynków mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części.
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na cztery części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- DOPOSAŻENIE/UATRAKCYJNIENIE PLACU ZABAW W ŻŁOBKU MIEJSKIM "BAJKOWA KRAINA" W GRYFOWIE ŚLĄSKIM w formule zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.