Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00058274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,114872,fdd12930becad8d627aacdead548cbfe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d6b3e9-9af7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.18.2023.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.2. Nazwa części 1 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 1 zamówienia nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44423700-8 - Elementy włazów
44163100-1 - Rury
4.5.5.) Wartość części: 60093,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.2. Nazwa części 2 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 2 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44163100-1 - Rury
44423700-8 - Elementy włazów
4.5.5.) Wartość części: 46632,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.2. Nazwa części 3 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 3 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44423700-8 - Elementy włazów
44163100-1 - Rury
4.5.5.) Wartość części: 97175,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
1. Cetel Serwis Sp. z o.o. (ul. Komornicka 16, 62-052 Głuchowo)
w zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
2. Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera (ul. Żwirki i Wigury 14, 42-400 Zawiercie)
w zakresie Części 1 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych.
3. Materiały Budowlane REALBUD Sp. z o.o. (ul. Fabryczna 6a, 85-741 Bydgoszcz)
w zakresie Części 2 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych.
4. RUREX Sp. z o.o. (ul. Bodycha 8A, 05-816 Opacz)
W zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
tj.: oferty 1-3 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) pkt 4) i pkt 6) ustawy Pzp
tj.: oferta 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1).
w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1, części 2 i części 3 zgodnie z przesłanką wskazaną w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
1. Cetel Serwis Sp. z o.o. (ul. Komornicka 16, 62-052 Głuchowo)
w zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
2. Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera (ul. Żwirki i Wigury 14, 42-400 Zawiercie)
w zakresie Części 1 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych.
3. Materiały Budowlane REALBUD Sp. z o.o. (ul. Fabryczna 6a, 85-741 Bydgoszcz)
w zakresie Części 2 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych.
4. RUREX Sp. z o.o. (ul. Bodycha 8A, 05-816 Opacz)
W zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
tj.: oferty 1-3 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) pkt 4) i pkt 6) ustawy Pzp
tj.: oferta 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1)
w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1, części 2 i części 3 zgodnie z przesłanką wskazaną w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
1. Cetel Serwis Sp. z o.o. (ul. Komornicka 16, 62-052 Głuchowo)
w zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
2. Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera (ul. Żwirki i Wigury 14, 42-400 Zawiercie)
w zakresie Części 1 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych.
3. Materiały Budowlane REALBUD Sp. z o.o. (ul. Fabryczna 6a, 85-741 Bydgoszcz)
w zakresie Części 2 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych.
4. RUREX Sp. z o.o. (ul. Bodycha 8A, 05-816 Opacz)
W zakresie Części 3 zamówienia, przedmiotem której jest: Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych.
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
tj.: oferty 1-3 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) pkt 4) i pkt 6) ustawy Pzp
tj.: oferta 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1)
w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1, części 2 i części 3 zgodnie z przesłanką wskazaną w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Kazimierz OdNowa - rekultywacja terenów pogórniczych w gminie Sosnowiec."
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH ABL 90 FLEX PLUS
- Kompleksowa modernizacja poradni przyszpitalnych wraz z wyposażeniem w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu - etap I
- Zakup wraz z dostawą nowego ekranu LED (telebim)
- Czyszczenie i przegląd przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach Gminy Sosnowiec
- Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w ramach projektu z EFS: Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników DPS 1 i DPS 2
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW BETONOWYCH
- "Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych."
- "Sukcesywna dostawa materiałów betonowych do prac brukarskich i elementów do odwodnień dróg dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2023 r."
- Dostawa wyrobów betonowych wraz z transportem
- Dostawa armatury wodociągowej
- Dostawa materiałów na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868 R Trzcinica- Osobnica- Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania: "Budowa chodników przy drogach powiatowych".
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.