Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097997/01 - Wynik z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sosnowiec- Miasto posiadające prawa powiatu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000515885
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: al. Zwycięstwa 20
1.11.4.) Miejscowość: Sosnowiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-200
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.11.9.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.um.sosnowiec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d6b3e9-9af7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,114872,fdd12930becad8d627aacdead548cbfe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,114872,fdd12930becad8d627aacdead548cbfe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1 tj.: j.lonska@um.sosnowiec.pl.
2.Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są:
Miejski Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec oraz
Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – Pełnomocnik Zamawiającego;
Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
lub Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie” - (znak sprawy: WZP.C.271.1.18.2023.JŁ) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
C.D. w następnej Sekcji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
- o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.18.2023.JŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.
2. Nazwa części 1 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów betonowych i żelbetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 1 zamówienia nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44423700-8 - Elementy włazów
44163100-1 - Rury
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji w zakresie każdej z części zamówienia na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.2.Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 3 do SWZ.
3.Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określony w Załączniku nr 3 do SWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
5.Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
6.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.
2. Nazwa części 2 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów polimerobetonowych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 2 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44163100-1 - Rury
44423700-8 - Elementy włazów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji w zakresie każdej z części zamówienia na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.2.Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 3 do SWZ.
3.Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określony w Załączniku nr 3 do SWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
5.Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
6.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem loco baza MZUK Sosnowiec) elementów do kanalizacji w drogownictwie”.
2. Nazwa części 3 zamówienia - Sukcesywna dostawa elementów żeliwnych;
3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1,2 i 3 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Dostawy będą realizowane według zleceń jednostkowych, w terminie:
Dla części 3 zamówienia nie dłuższym niż do 7 dni roboczych od dnia złożenia zlecenia jednostkowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44114200-4 - Produkty betonowe
44423700-8 - Elementy włazów
44163100-1 - Rury
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji w zakresie każdej z części zamówienia na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.2.Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest realizacja dostaw poszczególnego asortymentu, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 3 do SWZ.
3.Zamawiający zastrzega, iż wykonanie części zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie niż określony w Załączniku nr 3 do SWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.Zamawiając przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
5.Zasady i warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
6.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający stawia wymóg złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.: Deklaracji właściwości użytkowych potwierdzających zgodność oferowanego asortymentu z przywołanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ) normami.2.Wskazany w ust. 1. przedmiotowy środek dowodowy powinien potwierdzać, że oferowane dostawy tj.: oferowany asortyment jest zgodny z normami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zależności od części, na którą składa ofertę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt 6.1. SWZ, gdy Wykonawca go nie złoży bądź złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą należy złożyć Deklaracje właściwości użytkowych asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia - w zależności od części na którą składa ofertę potwierdzających zgodność oferowanego asortymentu z przywołanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ) normami.2.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.
3.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy w postępowaniu;
4.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
4)Deklaracje właściwości użytkowych asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia - w zależności od części, na którą składa ofertę.
5.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 (o ile został sformułowany) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 tej ustawy oraz określonych w niniejszej umowie. Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych - załączniku nr 4 do SWZ wspólnym dla cz. 1-3 zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca składa oświadczenie w trybie art 125 ust. 1 ustawy Pzp tylko w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postępowaniu:
https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie pn. " Kompleksowy remont poradni przyszpitalnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. Św Barbary w Sosnowcu - segment 'G'
- Wymiana wodomierzy: demontaż wodomierzy, dostawa i montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody w zasobach gminy Sosnowiec
- Dostawa zestawu do litotrypsji endourologicznej metodą pneumatyczną i ultradźwiękową
- "Wykonanie dok. projektowo kosztorysowej dla zad. pn.: "Termomodernizacja budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 4, Głowackiego 4 oraz budynków przy ul. Partyzantów 10a w Sosnowcu"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNEGO
- Dwukrotne koszenie terenów zielonych zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów betonowych dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
- Dostawa płyt drogowych betonowych do ZUOK w Hryniewiczach
- IR.ZP.271.9.2023 Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych, żelbetowych dla potrzeb Gminy Grybów na 2023 rok
- Budowa kotłowni o mocy 1,6 MWt oraz ciepłociągu na terenie miasta Sejny
- Modernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Tokarnia
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.