eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a386f8-909d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 486752,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: remoncie cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice.

2. Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy, polegające na naprawach cząstkowych tych nawierzchni mieszanką lub emulsją na zimno z obcięciem, smarowaniem krawędzi i podłoża oraz z ewentualnym uzupełnieniem podbudowy z kruszywa łamanego (wypełnienie niezależnie od głębokości ubytków).
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc,
2) wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,
4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca,
5) uzupełnienie warstw podbudowy - w razie konieczności,
6) wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ścieralnej,
7) ułożenie mieszanki mineralno–asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
8) mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,
9) skropienie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm,
10) usunięcie gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu,
11) niezbędną regulację studzienek, urządzeń podziemnych zlokalizowanych w jezdni,
12) pomiar i oznakowanie sprayem numeru łaty.
13) wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, długość, szerokość, pole powierzchni).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące remonty dróg w tym:
1) Roboty ziemne:
a) wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni ok. 250,00 m2,
b) plantowanie poboczy oraz usuwanie nadmiaru gruntu zalegającego na krawędzi jezdni wykonane mechanicznie ok. 200,00 m2,
c) roboty ziemne wykonane mechanicznie ok. 50,00 m3,
2) Roboty rozbiórkowe i roboty brukarskie:
a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki ok. 400,00 m2,
b) przestawienie krawężników betonowych wystających ok. 40,00 m,
c) naprawa ścieków ulicznych z klinkieru układanego w 2 rzędach ok. 40,00 m2,
3) Podbudowy:
a) wykonanie podbudowy betonowej, pielęgnowane piaskiem i wodą ok. 300,00 m2,
b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 300,00 m2,
c) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 300,00 m2,
d) wykonanie górnej podbudowy z kruszyw łamanych ok. 160,00 m2,
4) Nawierzchnie:
a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem ok. 115,00 m2,
b) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej ok. 1 000,00 m2,
c) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie. Ilość materiału wbudowanego ok. 250,00 t,
d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa ok. 1 000,00 m2,
e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ok. 1 000,00 m2,
f) wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne szklana 120x120 MPa ok. 450,00 m2,
5) Roboty pozostałe:
a) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ok. 4,00 szt.,
b) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ok. 5,00 szt.,
c) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 8,00 szt.
5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
1) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ;
2) „Obmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369704,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369704,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-REM Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222834010

7.3.3) Ulica: Mory 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369704,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.