eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › Dostawa kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Dobroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-082

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobron.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobron.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56721a82-bc2e-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56721a82-bc2e-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066486/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszyw na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na remonty dróg gminnych w ilości około 1500 ton.
2. Przewidywany zakres dostawy:
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy kruszyw w ilości około 1500 ton własnym transportem w tym:
 kruszywa dolomitowe frakcji 0 – 31,5 mm w ilości około 400 ton,
 kruszywa dolomitowe frakcji 4 – 31,5 mm w ilości około 300 ton,
 kruszywa dolomitowe frakcji 31,5– 63 mm w ilości około 200 ton,
 kruszywa granitowe frakcji 0 – 31,5 mm w ilości około 600 ton.
b) Dopuszcza się tolerancję w uziarnieniu kruszywa w przedziale +/- 5 mm.
c) W przypadku kruszywa dolomitowego Zamawiający nie dopuszcza dostaw kruszyw ze skał wapiennych, w składzie chemicznym dostarczonego kruszywa pochodzenia dolomitowego zawartość CaO (wapnia) musi wynosić poniżej 30%.
d) Zawartość frakcji „0” w masie dostarczonego kruszywa dolomitowego nie może przekraczać 12 %, w przypadku przekroczenia w/w wartości oraz stwierdzenia tzw. „Glinki” w masie kruszyw, dostawa nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego, Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego kosztami transportu.
e) Kruszywo zostanie przeznaczone do wykonania remontów dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dobroń.
f) Kruszywo powinno być jednorodne, suche, bez domieszek gliny, iłów oraz materiałów metalowych typu gwoździe, druty ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładających się zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.).
g) Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm PN-EN 13242 i PN-EN 13043 PN-EN-12620, PN-EN-13450 dla tego rodzaju kruszywa. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie drogowym.
h) Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu próbki proponowanego do dostawy kruszywa.
i) Zamawiający na bieżąco będzie określał swoje zapotrzebowanie na kruszywo, Dostawca dostarczy zamówiony materiał po telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego, w którym będzie podana ilość i frakcja materiału drogowego oraz miejsce jego dostarczenia.
j) Materiał należy dostarczać w miejsce wskazane przez Zamawiającego, Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozciąganie kruszywa po drogach. Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek – piątek 7:00 – 18:00. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbywać się po godzinach pracy Urzędu Gminy Dobroń.
k) Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dowodu dostawy zakupu kruszywa przez Wykonawcą, Wykonawca na dostawę danej części zamówienia przekaże dowód WZ wraz z wydrukiem wagowym, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. Koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.
l) Potwierdzenia odbioru materiału będzie dokonywała osoba upoważniona przez Zamawiającego.
m) Podane wyżej ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia +/- 15%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z ofertami wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych. Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.