Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00036621/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00109081/01 - Wynik z dnia 2021-07-09
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096827 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na podstawie umów sprzedaży i umów dzierżawy z podziałem na części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 856-63-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki na podstawie umów sprzedaży i umów dzierżawy z podziałem na części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d7c1d07-9b65-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032047/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 795349,56 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA – „Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży w ramach części nr 1 zamówienia”.1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupiony pojazd do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazd dostarczony Zamawiającemu winien być sprawny technicznie).
2.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: Dowód rejestracyjny pojazdu (pojazd winien być zarejestrowany w Polsce), Kartę pojazdu, Polisę ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w dniu dostawy pojazdu Zamawiającemu).
3.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA określona została w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 173449,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA – „Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży w ramach części nr 2 zamówienia”.1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupiony pojazd do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazd dostarczony Zamawiającemu winien być sprawny technicznie).
2.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: Dowód rejestracyjny pojazdu (pojazd winien być zarejestrowany w Polsce), Kartę pojazdu, Polisę ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w dniu dostawy pojazdu Zamawiającemu).
3.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA określona została w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 173449,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA – „Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży w ramach części nr 3 zamówienia”.1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupiony pojazd do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazd dostarczony Zamawiającemu winien być sprawny technicznie).
2.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: Dowód rejestracyjny pojazdu (pojazd winien być zarejestrowany w Polsce), Kartę pojazdu, Polisę ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w dniu dostawy pojazdu Zamawiającemu).
3.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA określona została w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 173449,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki w ramach części nr 4 zamówienia”.1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazd stanowiący przedmiot dzierżawy do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazd dostarczony Zamawiającemu winien być sprawny technicznie.
2.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: Dowód rejestracyjny pojazdu, Kserokopię polisy ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w całym okresie dzierżawy pojazdu).
3.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA określona została w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 91666,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA – „Dzierżawa dwóch samochodów ciężarowych z zabudową śmieciarki w ramach części nr 5 zamówienia”.1.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazdy stanowiące przedmiot dzierżawy do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazdy dostarczone Zamawiającemu winny być sprawne technicznie.
2.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: Dowód rejestracyjny pojazdu, Kserokopię polisy ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w całym okresie dzierżawy pojazdu).
3.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.Charakterystyka pojazdów stanowiących przedmiot dzierżawy w ramach CZĘŚCI NR 5 ZAMÓWIENIA określona została w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 183333,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169371,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP TRUCK TRADING Grzegorz Kądziela- wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela GP TRUCK TRADING- wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686 i 5211959191
7.3.3) Ulica: ul. Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zieliński Zbigniew - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: eko-ABC Danuta Zielińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571400084 i 6571396684
7.3.3) Ulica: ul. Klasztorna 27a i ul. Łagowska 37
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182962,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116727,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zieliński Zbigniew - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: eko-ABC Danuta Zielińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571400084 i 6571396684
7.3.3) Ulica: ul. Klasztorna 27a i ul. Łagowska 37
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116727,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171954,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171954,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP TRUCK TRADING Grzegorz Kądziela- wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela GP TRUCK TRADING- wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686 i 5211959191
7.3.3) Ulica: ul. Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171954,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
| 2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- "Usługa dozoru i ochrony mienia Legnickiego Centrum Kultury"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
- "Usługi przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawa używanego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





