Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103700/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00109225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00113801/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00179226/01 - Wynik z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa
medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 52
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpr@wpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa
medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8778ec-0f06-4f83-8783-2b0e2f5d1106
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006585/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Odzież medyczna (obuwie, odzież termiczna)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące
przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego
w Katowicach”
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPR/TZ/251/ZP/01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – odzież dla zespołów ratownictwa medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ - OPZ,
- projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy zadania 1,2 i 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – obuwie całosezonowe dla zespołów ratownictwa medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ - OPZ,
- projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy zadania 1,2 i 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – bielizna zimowa dla zespołów ratownictwa medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ - OPZ,
- projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy zadania 1,2 i 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częściowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – kamizelki ostrzegawcze dla zespołów ratownictwa medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego określają:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SWZ - OPZ,
- projektowe postanowienia umowy – załącznik nr 5a do SWZ (dotyczy zadania nr 4)
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności technicznej lub zawodowej - Za minimalny poziom zdolności uznane zo-stanie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz, którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie odpowiednio dla zadania:- dot. zadania nr 1 - odzież dla zespołów ratownictwa medycznego o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto,
- dot. zadania nr 2 - obuwie całosezonowe dla zespołów ratownictwa medycznego o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto,
- dot. zadania nr 3 – bielizny zimowej dla zespołów ratownictwa medycznego o war-tości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto,
- dot. zadania nr 4 – kamizelki ostrzegawcze dla zespołów ratownictwa medycznego
o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych.
• brak podstaw do wykluczenia:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) wzór odzieży stanowiącej przedmiot oceny jakości wykonania. Wzór ma być wykonany zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia). Wzór ma pokazać technologię i jakość wykonania. Wszystkie nadruki zastosowane we wzorze powinny być przykładowe i spełniać kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, co do umiejscowienia i techniki wykonania. Wzór odzieży stanowi część oferty i będzie podstawą do oceny oferty w kryterium 2 „Jakość”.Wymogi dotyczące:
Zadanie nr 1 - do oferty Zamawiający wymaga próbek odzieży w rozmiarze L. Bluza, koszulka, kurtka(softshell), polar oraz kamizelka muszą być oznakowane naszywkami z logo Zamawiającego umiejscowionymi, zgodnie z rozporządzeniem (patrz pkt 2a poniżej).
Zadanie nr 2 - do oferty Zamawiający wymaga pary obuwia w rozmiarze 42;
Zadanie nr 3 - do oferty Zamawiający wymaga próbek odzieży w rozmiarze L;
Zadanie nr 4 - do oferty Zamawiający wymaga próbek w rozmiarze XL.
Wzór odzieży i obuwia (stanowiące przedmiot oceny jakości) należy złożyć do dnia 18.02.2025 r. do godz. 10:00 tj. przed otwarciem ofert, na adres:
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe
w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice
do Działu Logistyki i Zaopatrzenia.
2) Dla zadania 2 - karta katalogowa pozwalająca na weryfikację wymagań postawionych przez Zamawiającego, w tym wagę pół pary oferowanego obuwia.
Dla zadania 3 - karta katalogowa pozwalająca na weryfikację wymagań postawionych przez Zamawiającego, w tym informacje o jonach srebra.
Dokument będzie podstawą do oceny oferty w kryterium 2 „Jakość”.
a) Zadanie nr 1 – 3: Zamawiający wymaga odzieży i obuwia zgodnego z opisem ujętym
w Rozporządzeniu ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2023 r. Dziennik Ustaw Poz. 118. Załącznik nr 3 – umundurowanie członków zespołów ratownictwa medycznego, zwanym dalej „rozporządzeniem”. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających zgodność każdej pozycji z rozporządzeniem.
Dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ.2. Załączniki nr 1a do SWZ - OPZ
3.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego(jeśli dotyczy).
5.Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
6.Informacje dotyczące wykonawcy zawarte w formularzu ofertowym w załączniku nr 1 do SWZ (jeśli dotyczy).
7.Dowód wniesienia wadium.
8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości:- dla zadania nr 1: 2 000,00 zł brutto,
- dla zadania nr 2: 2 500,00 zł brutto,
- dla zadania nr 3: 120,00 zł brutto,
- dla zadania nr 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
b) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia – załącznik nr 2, 2a do SWZ oraz załącznik nr 2b, 2c do SWZ (dotyczy podmiotu trzeciego) składa każdy z Wykonawców, celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w par.12 propozycji umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/dashboard
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie 2Kryterium jakość: (40%)
Jakość oceniana przez komisję (20%):
-dokładność wykonania i wykończenia - 0-10 pkt,
-efekt wizualny i estetyka wyrobu – 0-5 pkt,
- wygoda – 0-5 pkt.
Waga pół pary obuwia w rozmiarze 42 (20%) – liczona wg wzoru:
Zadanie 1, 3 i 4
Kryterium jakość: (40%)
-dokładność wykonania i wykończenia, jakość i trwałość użytych dodatków krawieckich- 0-15 pkt,
-efekt wizualny i estetyka wyrobu – 0-15 pkt,
- wygoda – 0-10 pkt.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1-6 ustawy Pzp oraz punkt 7 tj. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
nie podleganiu wykluczeniu na podstawie o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadkach określonych w tej ustawie (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli warsztatowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Dostawa kryminalistycznego symulatora VR
- Rozbudowa sieci SilesiaNet
- Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego Spawacz metodą MIG/MAG dla 3 uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
- BO - L4/02/XI - Boisko wielofunkcyjne dla przedszkolaków w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla pracowników Szpitala
- Zakup sortów ubraniowych na potrzeby PZDW oraz jednostek terenowych RDW w 2025 roku
- Dostawa odzieży roboczej i artykułów BHP
- Dostawa odzieży dla edukatorów w ramach Kampanii Kolejowe ABC III (2)
- Dostawa sortów mundurowych, odzieży służbowej i BHP dla pracowników Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2025 roku
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.