eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańSukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych, sprzętu i jednostek podległych Gminie Żagań



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych, sprzętu i jednostek podległych Gminie Żagań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 9

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-864f69c7-519b-4c00-bf96-3aedcc42ec76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych, sprzętu i jednostek podległych Gminie Żagań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864f69c7-519b-4c00-bf96-3aedcc42ec76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037022/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych, sprzętu i jednostek podległych Gminie Żagań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów będących własnością Gminy Żagań tj. autokarów szkolnych, samochodów OSP, ciągników i maszyn rolniczych oraz pobór paliwa do kanistrów (do kosiarek, pił spalinowych itp.)
2. Miejscem realizacji dostaw jest/są stacja/stacje benzynowe Wykonawcy.
3. Stacja musi być czynna przez 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
4. Ze względu na rodzaj i przeznaczenie pojazdów oraz liczne tankowania wymagające utrzymania pełnej gotowości pojazdów, odległość miejsca tankowania pojazdów od siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 5 kilometrów
5. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie maksymalnej ilości paliwa:
- Benzyna bezołowiowa Pb 95: do 10 000 litrów,
- Olej napędowy ON: do 20 000 litrów.
6. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup 60% ilości paliwa określonego powyżej.
7. Fakturowanie będzie obejmowało okresy sprzedaży:
od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunku jego realizacji określone zostały w projekcie umowy/istotnych poszanowaniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ.
9. Paliwo pobierane będzie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykaz podmiotów objętych umową wraz z wykazem upoważnionych osób stanowi załącznik nr 1 do umowy i zostanie przekazany przy podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju pojazdów oraz osób w trakcie realizacji zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek i Ryszard Zenkner "Spółka Jawna"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9240003511

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Gozdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 68-130

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.