eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyBieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,184319,805abcf29e1bda8a04479b9e3e2cc6c5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e570b9-ec83-480b-a398-ed39549db350

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032308/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/DZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1320424,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: Bieżące utrzymanie studzienek ściekowych i przykanalików

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czyszczenie wpustów i przykanalików:
- wpustów – 4 810 szt.
- krat studzienek – 520 szt.
- przykanalików – 3 315 szt.
- odwodnienia liniowego typu Aco Drain – 260,0 m
- zakup i montaż czyszczaka wpustu mostowego/drogowego – 20 szt.
- prowadzenie całodobowego dyżuru dyspozytorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 540518,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: Remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Regulację studzienek ściekowych z uzupełnieniem podbudowy i nawierzchni:
- regulacja tłuczniem kamiennym i zalanie zaprawą szybkowiążącą – 20 szt.
- odtworzenie nawierzchni przy pomocy mieszanki mineralno-emulsyjnej stosowanej na zimno – 46 szt.
- odtworzenie nawierzchni z kostki granitowej – 7 szt.
- regulacja betonem C25/30, grubość betonu od 0 cm do 5 cm – 13 szt.
- regulacja przy użyciu pierścienia żelbetowego wyrównującego wysokości od 5 cm do 25 cm – 46 szt.
- regulacja betonem grysowym C25/30, średnia grubość betonu od 0 cm do 5 cm przy użyciu pierścienia odciążającego i podtrzymującego wpust – 13 szt.
- odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub płyt betonowych – 13 szt.
- odtworzenie istniejących krawężników betonowych lub kamiennych – 26 m
2. Wymianę urządzeń:
- wymiana wpustu ulicznego na wpust żeliwny uchylny kołnierzowy typu ciężkiego – 46 szt.
- wymiana wpustu ulicznego na wpust z kompozytu – 7 szt.
- wymiana kręgów betonowych wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki – 13 szt.
- uzupełnienie kratki wpustu ulicznego żeliwnego/ z kompozytu – 33 szt.
- uszczelnienie włazu wpustu ulicznego uszczelką tłumiącą w elastycznej paście – 26 szt.
- remont odwodnienia liniowego – 65 m
3. Budowę nowych urządzeń odwodnienia:
- rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego – 195 m2
- rozbiórka nawierzchni z kostek brukowych, płytek chodnikowych – 65 m2
- ułożenie przykanalika z rur PVC Ø 200 mm – 130 m
- wykonanie przewiertu mechanicznego dla przykanalika fi 200 mm – 26 m
- wykonanie studzienki ściekowej Ø 500 mm – 7 kpl.
- przejście przez ściany komór - otwór Ø 260 mm wraz z wykonaniem otworu wiertnicą - 26 szt.
- odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy 8 cm – 130 m2
- odtworzenie nawierzchni z kostek brukowych - płytki z odzysku – 65 m2
- zakup i ułożenie kostki kamiennej/klinkierowej wokół urządzenia – 26 m2
4. Remont odwodnienia Aco Drain – 39,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 779905,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366687,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366687,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366687,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Fuchs

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460001949

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 36B

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366687,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391601,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594766,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391601,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIK-BRUK Rafał Stadler

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462883379

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Brata Alberta 50

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391601,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.