Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00640841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,184319,805abcf29e1bda8a04479b9e3e2cc6c5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e570b9-ec83-480b-a398-ed39549db350
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032308/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/DZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1320424,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I: Bieżące utrzymanie studzienek ściekowych i przykanalikówZakres przedmiotu zamówienia obejmuje czyszczenie wpustów i przykanalików:
- wpustów – 4 810 szt.
- krat studzienek – 520 szt.
- przykanalików – 3 315 szt.
- odwodnienia liniowego typu Aco Drain – 260,0 m
- zakup i montaż czyszczaka wpustu mostowego/drogowego – 20 szt.
- prowadzenie całodobowego dyżuru dyspozytorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 540518,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II: Remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalikówZakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Regulację studzienek ściekowych z uzupełnieniem podbudowy i nawierzchni:
- regulacja tłuczniem kamiennym i zalanie zaprawą szybkowiążącą – 20 szt.
- odtworzenie nawierzchni przy pomocy mieszanki mineralno-emulsyjnej stosowanej na zimno – 46 szt.
- odtworzenie nawierzchni z kostki granitowej – 7 szt.
- regulacja betonem C25/30, grubość betonu od 0 cm do 5 cm – 13 szt.
- regulacja przy użyciu pierścienia żelbetowego wyrównującego wysokości od 5 cm do 25 cm – 46 szt.
- regulacja betonem grysowym C25/30, średnia grubość betonu od 0 cm do 5 cm przy użyciu pierścienia odciążającego i podtrzymującego wpust – 13 szt.
- odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub płyt betonowych – 13 szt.
- odtworzenie istniejących krawężników betonowych lub kamiennych – 26 m
2. Wymianę urządzeń:
- wymiana wpustu ulicznego na wpust żeliwny uchylny kołnierzowy typu ciężkiego – 46 szt.
- wymiana wpustu ulicznego na wpust z kompozytu – 7 szt.
- wymiana kręgów betonowych wraz z kosztami utylizacji materiału z rozbiórki – 13 szt.
- uzupełnienie kratki wpustu ulicznego żeliwnego/ z kompozytu – 33 szt.
- uszczelnienie włazu wpustu ulicznego uszczelką tłumiącą w elastycznej paście – 26 szt.
- remont odwodnienia liniowego – 65 m
3. Budowę nowych urządzeń odwodnienia:
- rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego – 195 m2
- rozbiórka nawierzchni z kostek brukowych, płytek chodnikowych – 65 m2
- ułożenie przykanalika z rur PVC Ø 200 mm – 130 m
- wykonanie przewiertu mechanicznego dla przykanalika fi 200 mm – 26 m
- wykonanie studzienki ściekowej Ø 500 mm – 7 kpl.
- przejście przez ściany komór - otwór Ø 260 mm wraz z wykonaniem otworu wiertnicą - 26 szt.
- odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość warstwy 8 cm – 130 m2
- odtworzenie nawierzchni z kostek brukowych - płytki z odzysku – 65 m2
- zakup i ułożenie kostki kamiennej/klinkierowej wokół urządzenia – 26 m2
4. Remont odwodnienia Aco Drain – 39,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 779905,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366687,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366687,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Fuchs
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460001949
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 36B
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391601,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594766,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391601,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIK-BRUK Rafał Stadler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462883379
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Brata Alberta 50
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391601,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Montaż latarni w ramach zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Modernizacja schodów oraz montaż oświetlenia przy ul. Bibliotecznej 31-33"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na mieszkalny przy ul. Budowlanych 96"
- Wykonanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania pod nazwą: "Budowa chodników pomiędzy ul. Żwakowską 17-21 a Szkołą Podstawową nr 22"(BO)
- Opracowanie założeń koncepcyjnych dla spójnego projektu przeciwdziałania podtopieniom (zadanie 1 i zadanie 2)
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY - DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie w ramach realizacji zadania pn. "PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP IV"
- BUDOWA I PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ GRAWITACYJNO - TŁOCZNEJ Z PRZYŁĄCZEM I PRZEPOMPOWNIĄ W UL. STANISŁAWA STASZICA I UL. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W SIECHNICACH
- Remont rowu przydrożnego przy ul. 3 Maja w Jastrzębiu-Zdroju
- PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. KALISKIEJ Z UL. OS. MŁODYCH
- "Budowa ul. Tęczowej w Solcu Kujawskim w ramach inwestycji: Budowa odcinków dróg gminnych - ul. Barwna, Słoneczna, Tęczowa, Wiejska w Solcu Kujawskim (etap II)"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.