eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095799 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność
Gminy Miasta Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność
Gminy Miasta Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f811a8a4-a7e8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 ul. Kościuszki 28 - remont elewacji (tynki renowacyjne) z wykonaniem izolacji poziomej fundamentów

1.1.23 ul. Noniewicza 45 - ocieplenie stropu i ścian zewnętrznych lokali mieszkalnych od strony strychu

1.1.31 Wymiana stolarki drzwiowej, roboty tynkarskie, posadzkowe, ciesielskie, przebudowa trzonów piecowych,wzmacnianie nadproży,remonty stropów, główek kominowych, przewodów kominowych i wentylacyjnych

1.1.32 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70593,97 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Tadeusza Kościuszki 28 w Suwałkach wraz z wymianą stolarki okiennej, częściową wymianą stolarki drzwiowej, wymianą rynien i rur spustowych, przebudową główki kominowej, remontem schodów zewnętrznych oraz wykonaniem izolacji poziomej fundamentów ścian zewnętrznych.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 5 lat, maksimum 7 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 45729,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa główki kominowej wraz z remontem komina zbiorczego na poddaszu budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Tadeusza Kościuszki 88
w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 6408,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie stropów i ścian w pomieszczeniach strychowych oraz stropu poddasza w budynku mieszkalnym przy ul. Teofila Noniewicza 45 w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 10905,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 13198,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49298,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49298,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49298,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne „ELMAR” Marek Surażyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441004540

7.3.3) Ulica: ul. Lityńskiego 13/10

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49298,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.