Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042091/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00066967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00066887/01 - Wynik z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00066887/02 - Wynik z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095799 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność
Gminy Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własnośćGminy Miasta Suwałki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f811a8a4-a7e8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 ul. Kościuszki 28 - remont elewacji (tynki renowacyjne) z wykonaniem izolacji poziomej fundamentów
1.1.23 ul. Noniewicza 45 - ocieplenie stropu i ścian zewnętrznych lokali mieszkalnych od strony strychu
1.1.31 Wymiana stolarki drzwiowej, roboty tynkarskie, posadzkowe, ciesielskie, przebudowa trzonów piecowych,wzmacnianie nadproży,remonty stropów, główek kominowych, przewodów kominowych i wentylacyjnych
1.1.32 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042091/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70593,97 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Tadeusza Kościuszki 28 w Suwałkach wraz z wymianą stolarki okiennej, częściową wymianą stolarki drzwiowej, wymianą rynien i rur spustowych, przebudową główki kominowej, remontem schodów zewnętrznych oraz wykonaniem izolacji poziomej fundamentów ścian zewnętrznych.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 5 lat, maksimum 7 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 45729,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa główki kominowej wraz z remontem komina zbiorczego na poddaszu budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Tadeusza Kościuszki 88w Suwałkach.
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 6408,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3: Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie stropów i ścian w pomieszczeniach strychowych oraz stropu poddasza w budynku mieszkalnym przy ul. Teofila Noniewicza 45 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 10905,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.
b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 13198,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49298,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49298,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49298,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne „ELMAR” Marek Surażyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441004540
7.3.3) Ulica: ul. Lityńskiego 13/10
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INSTALACYJNE "ELMAR" MAREK SURAŻYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INSTALACYJNE "ELMAR" MAREK SURAŻYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49298,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255. pkt. 1) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do Zamawiającego
w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do godziny 9:00 dnia 17.05.2021 r. nie wpłynęła żadna oferta.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- DOSTAWA ROZTWORÓW DO DIALIZ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w systemie VRF w pomieszczeniach biurowych w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków głównych Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zakup ciągnika rolniczego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie Gminy Boronów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.