eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Modernizacji systemu grzewczego w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095759 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Modernizacji systemu grzewczego w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713911580

1.5.8.) Numer faksu: 713911590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

1) www.bip.jordanowslaski.pl (zakładka: Przetargi) 2. Adres strony internetowej miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Modernizacji systemu grzewczego w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de25fd3-88a1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020147/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wykonaniem instalacji odnawialnych źródeł energii. Komplementarne i efektywne wykorzystanie rozwiązań w oparciu o wdrożenie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem energii” - ETAP 1-szy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy wykonać:

A. Prace w zakresie kompleksu budynków A, B, C Szkoły podstawowej oraz GOK (obecnie świetlica wiejska).
B. Prace w zakresie budynku Urzędu Gminy.

A. Streszczenie zakresu prac w ramach kompleksu budynków A, B, C Szkoły podstawowej oraz GOK (obecnie świetlica wiejska):
1. Zasilanie energetyczne pomiędzy projektowaną szafą pomiarową a pompownią ciepła, uwzględniając warunki przyłączenia firmy Tauron z dnia 12-02-2021 nr WP/013599/2021/O05R04.
2. Wykonać instalację energetyczną zasilającą pompownię ciepła, rozdzielić istniejącą instalację elektryczną w budynku od projektowanej instalacji elektrycznej.
3. Montaż pompy ciepła.
4. Okablowanie pompowni ciepła i podłączenie hydrauliczne do istniejącej kotłowni.
5. Wymiana armatury c.o. oraz c.w.u., rozdzielacza, pomp obiegowych i pozostałych elementów kotłowni.
6. Montaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami i armaturą instalacyjną.
7. Obudowy grzejników - zgodnie z wytycznymi Państwowego Inspektora Sanitarnego dla pomieszczeń szkolnych, kolorystykę uzgodnić z Inwestorem.
8. Montaż czterech pomp ciepła do ciepłej wody użytkowej wpiętych do systemu monitorowania.
9. Instalacja systemu BMS, monitoringu i zarządzania pracą pomp ciepła (pomp ciepła do instalacji c.w.u. oraz pomp ciepła do instalacji c.o.) i istniejącej instalacji fotowoltaicznej wraz z wyświetlaniem informacji na ekranie w holu głównym Szkoły oraz na stronie www Urzędu Gminy.
10. Roboty ogólnobudowlane, w tym przekucia, przewierty, montaż obudów GK, montaż obudów grzejnikowych, malowanie pomieszczeń, przez które przebiegają rurociągi, kolorystykę uzgodnić z Inwestorem.
11. Naprawa posadzek, tynków i powłok malarskich w pomieszczeniu kotłowni i magazynu oleju opałowego.
12. Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (zgłoszenie lub pozwolenie na budowę), z uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień w tym z zakładami energetycznymi, opinii, pozwoleń, jeśli będą wymagane. Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych procedur odbiorowych po zakończeniu prac w tym odbiorów przez UDT.

B. Streszczenie zakresu prac w ramach budynku Urzędu Gminy.
1. Zasilanie energetyczne pomiędzy projektowaną szafą pomiarową a pompownią ciepła - uwzględniając warunki przyłączenia firmy Tauron z dnia 12-02-2021 nr WP/013612/2021/O05R04.
2. Wykonać instalację energetyczną zasilającą pompownię ciepła, rozdzielić istniejącą instalację elektryczną w budynku od projektowanej instalacji elektrycznej.
3. Demontaż urządzeń w istniejącej kotłowni i montaż pompy ciepła.
4. Okablowanie pompowni ciepła i podłączenie hydrauliczne do istniejącej instalacji c.o.
5. Wymiana armatury c.o., pompy obiegowej i pozostałych elementów kotłowni.
6. Instalacja systemu BMS, monitoringu i zarządzania pracą pompy ciepła wraz z wyświetlaniem informacji na ekranie w holu Urzędu Gminy oraz na stronie www Urzędu Gminy.
7. Roboty ogólnobudowlane, w tym przekucia, przewierty.
8. Naprawa posadzek, tynków i powłok malarskich w pomieszczeniu kotłowni.
9. Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (zgłoszenie lub pozwolenie na budowę), z uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień w tym z zakładami energetycznymi, opinii, pozwoleń, jeśli będą wymagane. Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych procedur odbiorowych po zakończeniu prac w tym odbiorów przez UDT.
10. W związku z tym, że budynek Urzędu Gminy znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej oraz ewidencji obiektów zabytkowych, Oferent powinien przewidzieć uzyskanie niezbędnych uzgodnień z odpowiednim terenowo oddziałem Konserwatora Zabytków. Montaż pompy ciepła i wszystkich instalacji należy wykonać zgodnie z ww. uzgodnieniami. Obowiązek uzyskania uzgodnień nie powinien mieć wpływu na termin realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2105458,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Ciepła Piotr Moraczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991124551

7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 168

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-214

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31
2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.