eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawa oraz montaż wyposażenia dla pracowni techniki samochodowej w Zespole Szkół Techniczno-Branżowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu pn.Profesjonalne pracownie 3 w Jastrzębiu-Zdroju-Etap 2



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż wyposażenia dla pracowni techniki samochodowej w Zespole Szkół Techniczno-Branżowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu pn.Profesjonalne pracownie 3 w Jastrzębiu–Zdroju–Etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324785133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż wyposażenia dla pracowni techniki samochodowej w Zespole Szkół Techniczno-Branżowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu pn.Profesjonalne pracownie 3 w Jastrzębiu–Zdroju–Etap 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3c7ae0-672b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018180/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa oraz montaż wyposażenia dla pracowni techniki samochodowej w Zespole Szkół Techniczno-Branżowych w Jastrzębiu-Zdroju w ramach projektu Profesjonalne pracownie 3 w Jastrzębiu-Zdroju - etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś. priorytetowa: XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.2 „Infrastruktura kształcenia zawodowego”, Poddziałanie 12.2. „Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT Subregionu Zachodniego, nabór: RPSL.12.02.02-IZ.01-24-324/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.94.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381355,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – ZESTAW WYPOSAŻENIA STANOWISKA OBSŁUGOWO-NAPRAWCZEGO, PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH i NARZĘDZI ŚLUSARSKICH:
a) zestaw wyposażenia stanowiska obsługowo-naprawczego pojazdu
b) zestaw przyrządów pomiarowych i narzędzi ślusarskich
c) zestaw do naprawy zespołów pojazdów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

4.5.5.) Wartość części: 47203,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II ZESTAW STANOWISK DYDAKTYCZNO – DIAGNOSTYCZNYCH PODZESPOŁÓW
MECHATRONICZNYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH:
a) zestaw wyposażenia dla stanowiska do testowania układów zasilania elektrycznego pojazdów
b) wyposażenie zestawu panelowego do diagnozowania układów mechatronicznych w pojazdach
c) układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym
d) zestaw Systemu sterowania silnikiem Common Rail – stanowisko dydaktyczne
e) zestaw Systemu bezpieczeństwa biernego - stanowisko dydaktyczne
f) zestaw Systemu magistrali CAN BUS w układzie komfortu

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 177037,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III ZESTAW URZĄDZEŃ DIAGNOSTYCZNYCH UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH I WYKONAWCZYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
a) zestaw wyposażenia stanowiska diagnostyki i naprawy elektronicznych systemów w pojazdach
b) tester hydrauliczny diagnostyki wtryskiwaczy Common Rail
c) automat do obsługi układów klimatyzacji R134a
d) analizator spalin
e) dymomierz absorpcyjnego
f) stanowisko diagnostyczne systemów elektronicznych
g) urządzenie diagnostyczne do akumulatorów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

42512400-2 - Klimatyzatory do pojazdów mechanicznych

38434000-6 - Analizatory

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.5.5.) Wartość części: 157114,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49999,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLK Nina Słowińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131633868

7.3.3) Ulica: M.J.Piłsudskiego 74/320

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278550,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278550,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278550,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGAMASZYNY Rafał Pajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561783517

7.3.3) Ulica: Guznera 55

7.3.4) Miejscowość: Spórok

7.3.5) Kod pocztowy: 47-175

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278550,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152999,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152999,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152999,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLK NINA SŁOWIŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131633868

7.3.3) Ulica: ul.M.J.Piłsudskiego 74/320

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152999,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.