eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - część I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=58945424

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7b3024-9fe3-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-56/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268899,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 03110000-5 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, CPV 03212100-1 Ziemniaki, CPV 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste, CPV 03221200-8 Warzywa owocowe, CPV 03221300-9 Warzywa liściaste, CPV 03221400-0 Warzywa kapustne, CPV 03222110-7 Owoce tropikalne, CPV 03222200-5 Owoce cytrusowe, CPV 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne, CPV 15331110-1 Przetworzone warzywa korzeniowe, CPV 15331120-4 Przetworzone warzywa bulwiaste, CPV 03222321-9 Jabłka, CPV 03222111-4 Banany, CPV 03222210-8 Cytryny, CPV 03222220-1 Pomarańcze, CPV 03222118-3 Owoce kiwi, CPV 03222240-7 Mandarynki, CPV 03222340-8 Winogrona, CPV 03221410-3 Kapusta, CPV 03222322-6 Gruszki, CPV 03221250-3 Cukinia, CPV 03221113-1 Cebula, CPV 03221112-4 Marchew, CPV 15331130-7 Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa, CPV 03221240-0 Pomidory, CPV 03221270-9 Ogórki, CPV 03221310-2 Sałata, CPV 03212211-2 Soczewica.
3. Przedmiot umowy będzie dostarczany do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3, stanowi integralną część SWZ.
5. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222200-5 - Owoce cytrusowe

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe

15331120-4 - Przetworzone warzywa bulwiaste

03222321-9 - Jabłka

03222111-4 - Banany

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222118-3 - Owoce kiwi

03222240-7 - Mandarynki

03222340-8 - Winogrona

03221112-4 - Marchew

03221410-3 - Kapusta

03222322-6 - Gruszki

03221250-3 - Cukinia

03221113-1 - Cebula

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

03221240-0 - Pomidory

03221270-9 - Ogórki

03221310-2 - Sałata

03212211-2 - Soczewica

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268192,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316253,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268192,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Transportowa "Sylwia" Sylwia Bystra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268192,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.