eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna"Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków z Rzuchowej"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków z Rzuchowej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Pleśnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851745712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pleśna 240

1.5.2.) Miejscowość: Pleśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkplesna@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a960602-6eaf-4ff6-8d28-967351b3648c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków z Rzuchowej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a960602-6eaf-4ff6-8d28-967351b3648c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2025.ZGK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 powstających w mechaniczno - biologicznej Oczyszczalni ścieków w Rzuchowej, 33 – 114 Rzuchowa poprzez odzysk albo unieszkodliwianie na terenie Województwa Małopolskiego lub innego.
1. Ilość osadów ściekowych do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: około 600Mg±30% o stężeniu suchej masy ok. 20 %. Podana ilość osadów, jest ilością szacunkową, a Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości osadu jednak nie więcej niż o 30%, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie odszkodowawcze.
2. Realizacja zamówienia odbywać się z zachowaniem wymogów określonych przepisami prawa tj. w szczególności:
1) Ustawą zdnia14 grudnia 2012r.oodpadach(t.j.Dz.U.z2023r.poz.1587zezm.),
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.z2024r.poz.54.
3) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 23),
4) Ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2021 r. poz.2151, z 2022 r. poz. 2687).
3. Odbiór, załadunek, ważenie, transport i zagospodarowanie osadami odbywać się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku kontenerami KP 30, należącymi do Wykonawcy.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:
a) pozostawienia do załadunku min. 1 szt. metalowego kontenera KP30 na oczyszczalni poprzez zdjęcie jego z nośnika/pojazdu samochodowego i pozostawienie pod taśmociągiem podającym osad na oczyszczalni w sposób ciągły.
b) zapewnienia własnego transportu do odbioru komunalnych osadów ściekowych zgodnie z posiadanym pozwoleniem,
c) odbioru osadu własnymi kontenerami(KP30), z oczyszczalni ścieków w Rzuchowej.
5. Stosowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych może odbywać się wyłącznie
zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 r.poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Zamawiający dopuszcza następujące procesy zagospodarowania: R3 - Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne biologiczne przekształcanie), R10 - Obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska i rodzaje odpadów dopuszczonych do takiego odzysku oraz unieszkodliwiania.

6. W przypadku innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów (odzysk, unieszkodliwianie), obejmującej kod odpadu którego zagospodarowanie stanowi przedmiot zamówienia, wydanej przez właściwy organ. Wykonawca w takiej sytuacji ponosi całkowitą odpowiedzialność za odebrane od Zamawiającego ustabilizowane osady ściekowe oraz właściwy i zgodny z obowiązującymi przepisami sposób ich zagospodarowania.
7. Wywóz ustabilizowanych osadów ściekowych odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie.
Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego telefonicznego zlecenia.
8. Wykonawca na 1 m-c przed zamiarem wywozu osadów przekaże niezbędne dokumenty Zamawiającemu w celu sporządzenia i przesłania przez Zmawiającego powiadomienia do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, o którym mowa w art. 96 ust. 8 Ustawy o odpadach. Wykonawca przekaże dokumenty zawierające informacje wskazujące władającego powierzchnią ziemi oraz numery ewidencyjne działek wraz z mapą ewidencyjną w formacie drukowanym w zachowanej skali, na których komunalne osady ściekowe mają być stosowane.
9. Transport winien być prowadzony zgodnie z zasadami prawa o ruchu drogowym w sposób
uniemożliwiający zanieczyszczenie lub wypadnięcie odpadu ze środka transportu. W przypadku wypadnięcia odpadu Wykonawca winien bezzwłocznie zabezpieczyć teren zgodnie z przepisami BHP i przepisami o ruchu drogowym oraz niezwłocznie uporządkować teren i przywrócić go do stanu pierwotnego. Pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku takiego zdarzenia ponosi Wykonawca.
10. Po odebraniu przez Wykonawcę, komunalnych osadów ściekowych od Zamawiającego pełna odpowiedzialność za nie, przechodzi na Wykonawcę.
11. W przypadku odbioru osadów z przeznaczeniem do rolniczych form wykorzystania koszt badania gruntu, oraz ustalenie dawki osadu o których mowa w art. 96 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2023r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) ponosi w imieniu Zamawiającego, Wykonawca. Jest to cześć świadczenia Wykonawcy przez, co należy rozumieć, iż zobowiązany jest on do wykonania powyższych czynności przed zastosowaniem osadów dla celów określonych ustawą w art. 96 ust. 1 do 3 ustawy o odpadach.
12. Wykonawca przed zastosowaniem jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu badań gleby, dawki osadu oraz planu nawożenia o których mowa w art. 96 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach – w przypadku rolniczego wykorzystania osadów.
15. Potwierdzenie przyjęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo w oparciu o Karty przekazania odpadu potwierdzoną pod wzglądem ilościowym, na podstawie dowodu ważenia, przez Zamawiającego i Wykonawcę.
16. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty sposób zagospodarowania osadu.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany sposobu wykorzystania osadu na etapie realizacji umowy.
17. Wykonawca przedłoży wykazy działek gruntów, którymi dysponuje jako władający powierzchnią ziemi i na których planuje zagospodarować osady ściekowe.
18. Zamawiający wymaga aby powierzchnia minimalna działki lub działek graniczących ze sobą bezpośrednio, przeznaczonych pod zastosowanie osadów, wynosiła minimum 1,0 ha.
19. KOD CPV- usługi: 90513600-2 Usługi usuwania osadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIR Monika Chwajoł Sp. z o.o., 30-218 Kraków, ul. Czeremchowa 2a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-247-44-68

7.3.3) Ulica: Czeremchowa 2a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-218

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.