Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 5 IM. BRATA ALOJZEGO KOSIBY W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120983136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Pola 23
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 294 91 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@przedszkole5.wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole5.wieliczka.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483194e9-accf-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507719/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.5/082-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Ryszard Gargas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683 107 73 33
7.3.3) Ulica: Widok 23 a
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RYSZARD GARGAS
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RYSZARD GARGAS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie remontu podłogi w komorze Haluszka na poz. III"
- "Usługa serwisu wiertnicy dołowej CSW-45"
- "Wykonanie remontu podłogi w komorze Witos Górna na poz. IIn-III Kazanów"
- "Dostawa pomp solankowych- część 1 zespół pompowy 80kW"
- "Dostawa pomp solankowych- część 2 zespół pompowy 11kW"
- "Dostawa środków czystości - część 6 - mydło w płynie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Siennicy
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bukowicach 2025/2026
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Przedszkola Nr 2 w Ustrzykach Dolnych".
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025r.
- "Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie"
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.