eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095397 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 64

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00

1.5.8.) Numer faksu: 84 696 33 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krastymstawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 564-10-40-734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 575 61 14

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.swatowski@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Białej Podlaskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 537-10-46-157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 344-75-00

1.5.8.) Numer faksu: 83 311 10 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 563-10-78-103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 112

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562-78-53

1.5.8.) Numer faksu: 82 565 35 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-18-29-741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 71 044 00

1.5.8.) Numer faksu: 081 744 57 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@swgov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 717-180-54-06

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Owocowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 82 76 900

1.5.8.) Numer faksu: 81 82 735 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 922-17-31-959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 14

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 00 70

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 50 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 565-10-23-737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 19

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 572 68 10

1.5.8.) Numer faksu: 82 572 53 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c99e51-b24d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019101/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2021.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 574181,48 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
Część 1:
CPV – 15612000-1 Mąka ziemniaczana 2 550 kg, Mąka pszenna 34 000 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

4.5.5.) Wartość części: 66963,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 2: CPV – 15610000-7
Kasza jęczmienna średnia 39 100 kg, Kasza gryczana kg 13 200 kg, Kasza manna 6 750 kg, Płatki owsiane 5 350 kg, Ryż 43 600 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15613380-5 - Płatki owsiane

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

4.5.5.) Wartość części: 326467,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 3: CPV – 15851000-8
Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 60 500 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 600 kg,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 177750,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74345,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „POLARIS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe Małgorzata Gruszczyńska„

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 618-100-20-68

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20 A

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295222,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329631,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295222,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO„

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295222,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145110 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190819,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145110 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Grzegorz Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MARGO„

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145110 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-27 do 2022-05-26

Część 4

Część 5

Część 6

Część 7

Część 8

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.