Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095380 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie kadry dydaktycznej do prowadzenia kursu z Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży – Seminarium 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie kadry dydaktycznej do prowadzenia kursu z Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży – Seminarium 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2018b99-b3da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Podniesienie kompetencji zawodowych pracowników systemu ochrony zdrowia w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży” nr umowy POWR. 05.04.00-00-0177/19-00/1208/2019/9432.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, uzasadnienie: Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym o numerze referencyjnym TPb-31/21
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-95040a21-9869-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWR-45/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach projektu pn. „Podniesienie kompetencji zawodowych pracowników systemu ochrony zdrowia w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży” POWR. 05.04.00-00-0177/19-00 do prowadzenia kursu z Terapii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
Zakres merytoryczny Seminarium 6. Podstawy terapii zaburzeń psychicznych, emocjonalnych i zachowania w okresie rozwojowym. Zintegrowany model opieki psychiatrycznej środowiskowej (system rodzinny, leczniczo- terapeutyczny, szkolny, opieka społeczna, kuratorzy sądowi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Jankowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821987442
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 145/3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-041
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-11 do 2021-06-122021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sielinko: Przebudowa i remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Muzeum
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zakup aparatów do znieczuleń, pomp infuzyjnych w ramach realizacji zadania "Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - 2 zadania
- DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025
- AD/ZP/50/25 "Usługa wykonania okresowych przeglądów i konserwacji klimakonwektorów zlokalizowanych w budynkach Politechniki Poznańskiej wraz z gotowością do usuwania awarii z podziałem na części."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą związana z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe oraz z zakresu zielonej transformacji dla studentów objętych zmodyfikowanym programem kształcenia - liczba części 3
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.