eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Wykonanie studni awaryjnej nr VII A dla studni nr VII i studni awaryjnej nr IX A dla studni nr IX na terenie ujęcia wód podziemnych w Suchej Górnej, z wykonaniem obudowy dla studni awaryjnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie studni awaryjnej nr VII A dla studni nr VII i studni awaryjnej nr IX A
dla studni nr IX na terenie ujęcia wód podziemnych w Suchej Górnej, z wykonaniem obudowy dla studni awaryjnych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768462911

1.5.8.) Numer faksu: 768462911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie studni awaryjnej nr VII A dla studni nr VII i studni awaryjnej nr IX A
dla studni nr IX na terenie ujęcia wód podziemnych w Suchej Górnej, z wykonaniem obudowy dla studni awaryjnych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e1f0cb2-6d55-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 938775,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) SWZ,
b) Dokumentacja projektowo-techniczna:
- Projekt robót geologicznych,
- opis zakresu rzeczowego wykonania obudowy dla studni awaryjnej nr VII A i IX A
- specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót STWiOR

2. Zadanie obejmuje:
a) wiercenie wraz z wykonaniem obudowy studni awaryjnej VII A i XI A
b) prace geodezyjne,
c) opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej w związku z odwierceniem studni VII A i XI A;
d) opracowanie i złożenie planu ruchu zakładu do OUG we Wrocławiu w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej,
e) wykonanie inspekcji TV po wykonaniu otworów i przekazanie na nośnikach CV dla Zamawiającego.

5. Prace laboratoryjne po stronie Wykonawcy.
6. Zagospodarowanie wody z pompowania próbnego leży po stronie Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z osobą pełniącą funkcję nadzoru hydrogeologicznego i innymi osobami będącymi przedstawicielem zamawiającego.
8. Opłaty wynikające z uzyskania stosownych decyzji organów administracji po stronie Zamawiającego.

Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 2 do 5 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848946,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 976319,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848946,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Kucab Bruno Zakład Studniarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950003862

7.3.3) Ulica: Kordiana 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-348

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848946,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.