eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Budowa wielofunkcyjnej hali namiotowej 15m x 60m na potrzeby Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o.o. w Krotoszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094171 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnej hali namiotowej 15m x 60m na potrzeby Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o.o. w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KROTOSZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366173116

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 63-700

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 722 67 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csir.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://csir.krotoszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.csir.krotoszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wielofunkcyjnej hali namiotowej 15m x 60m na potrzeby Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o.o. w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be6b167-af25-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050566/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.2412.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja budowy hali namiotowej. Efektem działań ma być powstanie wielofunkcyjnej Hali namiotowej. Szczegóły dotyczące parametrów zaplanowanej do realizacji budowy hali namiotowej robót podano w dalszej części opisu. Teren jest własnością Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o.o. w Krotoszynie
Zakres obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej, na podstawie przekazanej mapy do celów projektowych,
- zatwierdzenie projektu w wymaganym trybie, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę,
- wybudowanie obiektu oraz przekazanie do użytkowania, w rozumieniu zapisów Ustawy Prawo budowlane.
Zadanie będzie realizowane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie dokumentacji projektowej wraz z jej zatwierdzeniem, wybudowanie obiektu i przekazanie do użytkowania – zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przepisami szczegółowymi wydanymi na tej podstawie.
Realizację przedmiotu zamówienia charakteryzują etapy:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej budowy obiektu (w zakresie opisanym poniżej).
2. Przygotowanie dokumentów do zatwierdzenia w przewidzianym przepisami trybie.
3. Przygotowanie dokumentów do postępowania administracyjnego – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia.
4. Wybudowanie obiektu – zgodnie z projektem budowlanym opracowanym na podstawie niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
6. Przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu.
7. Przygotowanie dokumentów do postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia.
8. Przekazanie obiektu
9. Wynagrodzenie obejmować będzie wszystkie koszty czynności których nie wymieniono powyżej a są konieczne do zrealizowania zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557805 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557805 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557508 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Staciwa Masta Polska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552259427

7.3.3) Ulica: Cedrowa 5

7.3.4) Miejscowość: Ustowo

7.3.5) Kod pocztowy: 70-001

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wylanie fundamentów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557805 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.