eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Przebudowa istniejącego placu parkingowego w ramach zadania ; Rewitalizacja parkingu przed budynkiem Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku ul. Gen. J. Filipowicza 9



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094013 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego placu parkingowego w ramach zadania ; Rewitalizacja parkingu przed budynkiem Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku ul. Gen. J. Filipowicza 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące Nr I im. K. I. Gałczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015470932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Filipowicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lootwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lootwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lootwock.pl/przetakt.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego placu parkingowego w ramach zadania ; Rewitalizacja parkingu przed budynkiem Liceum Ogólnokształcącego Nr I im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku ul. Gen. J. Filipowicza 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef7faa8-ad79-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa istniejącego placu parkingowego wraz z infrastruktura towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LO.26.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1219483,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa istniejącego placu parkingowego, przebudowa instalacji oświetlenia terenu, remont nawierzchni utwardzonych oraz wykonanie nowych nawierzchni, wykonanie elementów małej architektury oraz instalacja odprowadzania i rozsączania wód deszczowych na działce 16/1 obręb 0139 w Otwocku.
Łączna powierzchnia terenu inwestycji wynosi 2954m2.
Zakres robót Wykonawcy obejmuje w szczególności:
1. Roboty budowlane:
1.1. rozbiórkowe w zakresie:
- usunięcia wierzchniej warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami,
- usunięcia płyt trylinki oraz płyt betonowych wraz z obrzeżami i krawężnikami,
- usunięcia czerpni powietrza,
- usunięcia wszystkich słupów oświetleniowych wraz z zasilaniem,
- usunięcia drzew i krzewów wskazanych na planie zagospodarowania terenu.
1.2. Roboty ziemne:
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie wykopów pod nawierzchnie i instalacje,
- wykonanie wykopów pod maszty, znaki, elementy małej architektury.
1.3. Nawierzchnie utwardzone:
- wykonanie podbudów oraz nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pieszych, jezdnych, zjazdów, w tym nawierzchni z kostki granitowej, nawierzchni z płyt betonowych ozdobnych i nawierzchni żwirowych.
1.4. Elementy małej architektury:
- drobne roboty remontowe związane z częścią przy cokołową budynku oraz likwidacją czerpni powietrza,
- montaż wycieraczek stalowych,
- demontaż i powtórny montaż stojaków na rowery,
- montaż masztów flagowych,
- montaż znaków drogowych,
- oznakowanie miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- montaż ławek parkowych i koszy na śmieci.
1.5. Roboty agrotechniczne:
- wycinka drzew,
- sadzenie drzew z palikowaniem, sadzenie krzewów i roślin kwietnych,
- wykonanie warstw agrotechnicznych,
- wykonanie trawników,
- pielęgnacja ww.
2. Instalacje elektryczne:
2.1. Instalacja oświetlenia terenu:
- montaż rozdzielnicy,
- układanie rur ochronnych i kabli,
- wykonanie fundamentów pod słupy oświetleniowe,
- montaż słupów oświetleniowych,
- uruchomienie instalacji i pomiary.
2.2. Instalacja telewizji dozorowej CCTV:
- układanie kabli w listwach,
- montaż kamer zewnętrznych oraz innych elementów instalacji CCTV,
- uruchomienie systemu i pomiary.
2.3. Instalacja alarmowa SSWiN:
- montaż rur i przewodów,
- montaż czujek i sygnalizatorów oraz innych elementów instalacji SSWiN,
- instalacja oprogramowania i uruchomienie systemu.
3. Instalacja odprowadzenia i rozsączania wód opadowych:
- roboty ziemne,
- montaż studzienek i studni systemowych,
- montaż separatora koalescencyjnego,
- montaż studzienek ściekowych,
- montaż kanałów z rur PCV oraz innych kształtek systemowych,
- wykonanie podłoży pod kanały i zagęszczanie nasypów,
- wykonanie warstw z geowłókniny oraz obsypek żwirowych,
- montaż zbiorników skrzynkowych perforowanych,
- montaż i regulacja włazów żeliwnych.
Oprócz ww. zakres robót Wykonawcy obejmuje wszystkie inne prace nie wyszczególnione powyżej a zawarte w dokumentacji projektowo – kosztorysowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598778,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598778,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142775700

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598778,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.