eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleD/94/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/94/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032786

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/94/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f9f7a68-737b-4c9a-86c8-d8a23ce7e1c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 [90] Sprzęt AGD

1.2.31 [44] Sprzęt multimed. (RTV, projektory, tablice interakt.,odbiorniki TV, rejestr. i odtw. AV, nagłośn., aparaty fot., kamery, projektory mult., ekrany projek.) - AKTUALIZACJA wrzesień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/94/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Zakup i dostawa chłodziarko-zamrażarki na potrzeby Wydziału Lekarskiego

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 5068,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Zakup i dostawa tablic interaktywnych na potrzeby Wydziału Lekarskiego

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 ujęto w załączniku nr 1B do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

8. Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie, kontrola działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 53723,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Zakup i dostawa z montażem telewizora z akcesoriami dla Wydziału Prawa i Administracji

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 ujęto w załączniku nr 1C do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

8. Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie, kontrola działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 2747,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Zakup i dostawa czajników elektrycznych na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 4 ujęto w załączniku nr 1D do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 1048,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego oraz czajnika elektrycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 ujęto w załączniku nr 1E do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 7754,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Zakup i dostawa telewizora na potrzeby Wydziału Lekarskiego

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 6 ujęto w załączniku nr 1F do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ
odpowiednio do części) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) i kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1. SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia jednak nie krótszy niż pięć [5] dni roboczych; pkt. 19.2.3 SWZ
stosuje się

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 3860,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 11 808,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 7 000,00 złotych brutto.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 1 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.12.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 2 złożono dwie oferty. W wyniku badania i oceny ofert, wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu w części nr 2 zostały odrzucone. Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 2 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego, gdyż wypełniły się przesłanki, o których mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2792,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2792,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: ul. Kośnego 50

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2792,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863

7.3.3) Ulica: Zawady 11D

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 15 190,50 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 8 700,00 złotych brutto.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 5 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6260,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6260,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6260,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: ul. Kośnego 50,

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6260,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.