Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074357/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu (mikrobusu) 9 - osobowego - ZP-3/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu (mikrobusu) 9 - osobowego - ZP-3/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eccac15-a1fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa samochodu (mikrobusu) 9- osobowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup samochodu (mikrobusu) 9-cio osobowego do przewozu uczestników dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia - samochód spełniał następujące kryteria:
a) Techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
b) Posiadał homologację na przewóz dziewięciu osób (1 kierowca + 8 pasażerów).
c) Posiadał w języku polskim instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz posiadał wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie UE.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany w latach 2021-2023, o liczbie miejsc w wersji standardowej 9 łącznie z kierowcą.
4. Zamawiający wymaga obligatoryjnie by dostarczony przedmiot zamówienia spełniał określone poniżej wymagania dotyczące parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych, w tym:
- dotyczące silnika: silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, diesel z turbodoładowaniem;
- dotyczące układu napędowego: 6 biegowa + bieg wsteczny, układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulacją kolumny kierowniczej, napęd na przednie koła;
- dotyczące nadwozia: nadwozie typu van lub kombi - 9-cio miejscowe, trzy rzędy siedzeń (w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwuosobowy, drugi i trzeci rząd siedzenia składane), fotele tapicerowane, wszystkie fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, podsufitka dachu na całej długości, nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane, drzwi tylne otwierane dwuskrzydłowe lub klapa z wycieraczką;
- dotyczące bezpieczeństwa: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, system stabilizacji toru jazdy, system alarmowy, immobiliser;
- dotyczące komfortu i funkcjonalności: wszystkie fotele tapicerowane z zagłówkami, fotel kierowcy z regulowaną wysokością, fotel kierowcy z regulowanym oparciem, ogrzewanie w części kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, centralny zamek sterowany pilotem, oświetlenie wewnętrzne nad fotelem kierowcy i pasażera, radioodtwarzacz z nagłośnieniem pojazdu, elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich;
- dotyczące wyposażenia dodatkowego: koło zapasowe pełnowymiarowe z obręczą stalową.
5. Zamawiający określa w SWZ wymagane minimalne parametry – techniczne, użytkowe i funkcjonalne, jakie musi spełniać dostarczony przedmiot zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami niż minimalne - zgodnie z zapisami SWZ.
6. Ponadto Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z zapisami wzoru umowy – załącznika nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa skrzyżowania ulic Orlej, Zaogrodzie, Pod Janem, Księcia Józefa - wykonanie dokumentacji projektowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji na oprogramowanie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego, KR-01/11/23
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i przebudową chodników na terenach zielonych Dzielnicy XVI Bieńczyce
- Sukcesywna dostawa owoców, warzyw, jabłek i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2023
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 pojazdów osobowych nieoznakowanych dla celów kontrolnych inspektorów Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu.
- Zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych
- Zakup lekkiego pojazdu specjalnego SLOp dla OSP Słupca
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu (mikrobusa) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9 - osobowego samochodu typu "minibus" z dodatkową zabudową specjalistyczną przystosowaną pod przewóz wózka.
- Zakup terenowego specjalnego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skrzydlnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.