Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093682/01 - Wynik z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu (mikrobusu) 9 - osobowego - ZP-3/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu (mikrobusu) 9 - osobowego - ZP-3/23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eccac15-a1fe-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa samochodu (mikrobusu) 9- osobowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup samochodu (mikrobusu) 9-cio osobowego do przewozu uczestników dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony przedmiot zamówienia - samochód spełniał następujące kryteria:
a) Techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
b) Posiadał homologację na przewóz dziewięciu osób (1 kierowca + 8 pasażerów).
c) Posiadał w języku polskim instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz posiadał wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie UE.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany w latach 2021-2023, o liczbie miejsc w wersji standardowej 9 łącznie z kierowcą.
4. Zamawiający wymaga obligatoryjnie by dostarczony przedmiot zamówienia spełniał określone poniżej wymagania dotyczące parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych, w tym:
- dotyczące silnika: silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, diesel z turbodoładowaniem;
- dotyczące układu napędowego: 6 biegowa + bieg wsteczny, układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulacją kolumny kierowniczej, napęd na przednie koła;
- dotyczące nadwozia: nadwozie typu van lub kombi - 9-cio miejscowe, trzy rzędy siedzeń (w pierwszym rzędzie fotel kierowcy i fotel dwuosobowy, drugi i trzeci rząd siedzenia składane), fotele tapicerowane, wszystkie fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, podsufitka dachu na całej długości, nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane, drzwi tylne otwierane dwuskrzydłowe lub klapa z wycieraczką;
- dotyczące bezpieczeństwa: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, system stabilizacji toru jazdy, system alarmowy, immobiliser;
- dotyczące komfortu i funkcjonalności: wszystkie fotele tapicerowane z zagłówkami, fotel kierowcy z regulowaną wysokością, fotel kierowcy z regulowanym oparciem, ogrzewanie w części kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, centralny zamek sterowany pilotem, oświetlenie wewnętrzne nad fotelem kierowcy i pasażera, radioodtwarzacz z nagłośnieniem pojazdu, elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich;
- dotyczące wyposażenia dodatkowego: koło zapasowe pełnowymiarowe z obręczą stalową.
5. Zamawiający określa w SWZ wymagane minimalne parametry – techniczne, użytkowe i funkcjonalne, jakie musi spełniać dostarczony przedmiot zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami niż minimalne - zgodnie z zapisami SWZ.
6. Ponadto Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z zapisami wzoru umowy – załącznika nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 12 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Digitalizacja dokumentów analogowych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego powiatu krakowskiego wraz z utworzeniem rejestrów przestrzennych w bazie danych systemu teleinformatycznego
- Budowa systemu nawodnienia upraw eksperymentalnych w Śląskim Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 119 w Krakowie przy ul. Czerwieńskiego 1
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Akademii Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Usługa najmu osi strzelniczych/strzelnicy w celu zabezpieczenia szkolenia ogniowego dla żołnierzy WS.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego samochodu ciężarowego na potrzeby PZD w Kole o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,499 t
- Dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu min. 2 osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Zakup dwóch samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb SOSW w Nowym Mieście oraz SOSW w Jurkach
- Dostawa do KWP w Olsztynie trzech różnych samochodów osobowych nieoznakowanych (trzy oddzielne zadania częściowe)
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Mokrsku
- "Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.