Og³oszenie z dnia 2025-02-06
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów komunalnych z podleg³ych jednostek Izby Administracji Skarbowej w Warszawie w 2025 rok - rejon Kozienice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Feliñskiego 2b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów komunalnych z podleg³ych jednostek Izby Administracji Skarbowej w Warszawie w 2025 rok - rejon Kozienice2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3220ffc-10c4-41d1-8433-d6ff394a69e1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00093445
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Zamawiaj±cy wszcz±³ postêpowanie w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust.1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) nr ZP/35/2024 na „¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów komunalnych z podleg³ych jednostek Izby Administracji Skarbowej w Warszawie w 2025 roku”. W dniu 18 grudnia 2024 r. nast±pi³o otwarcie ofert. W czê¶ci 9 - rejon Kozienice postêpowania nie wp³ynê³a ¿adna oferta. W zwi±zku z tym w dniu 18.12.2024 r. postêpowanie w zakresie tych czê¶ci zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Maj±c na uwadze powy¿sze oraz fakt, i¿ pierwotne warunki zamówienia nie zosta³y w sposób istotny zmienione spe³nione zosta³y przes³anki wszczêcia postêpowania w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/39.4/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 15215,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych p³ynnych i sta³ych z Izby Administracji Skarbowej w Warszawie i jednostek podleg³ych w roku 2025 w rejonie Kozienice
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17149,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17149,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. z siedzib± w Kozienicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812-18-78-705
7.3.3) Ulica: ul. Przemys³owa15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17149,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sêkocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyñski, woj. maz. - nr postêpowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku u¿ytkowym przy ul. M³ynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacj± w systemie "zaprojektuj i buduj".
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Rusinów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Aleksandrów"
- Us³uga odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomo¶ci w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, nale¿±cych do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych ni¿ niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w P³ocku
wiêcej: Us³ugi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.