Og³oszenie z dnia 2022-03-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00159568/01 - Wynik z dnia 2022-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pbs.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-13ca474a-a9ae-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00093377
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020112/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Meble biurowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pbs3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b)
komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego
w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg),
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dot. RODO znajduj± siê w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZZP.243.032.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBS.
2. Dostawa obejmuje:
a. dostarczenie przez Wykonawcê Mebli na w³asny koszt i ryzyko wraz z ich wniesieniem i monta¿em w miejsca wskazane przez Zamawiaj±cego;
b. przekazanie Zamawiaj±cemu Mebli na podstawie protoko³u odbioru; protokó³ odbioru sporz±dzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiaj±cemu po wykonanej dostawie.
3. Miejsca dostawy:
Politechnika Bydgoska im. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich
Wydzia³ Sztuk Projektowych
Budynek G – I piêtro, pok. 110, 110 a, 110 b, 111. 112 oraz budynek H-1 piêtro, pok. C101c, B101b
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzes³a
39121100-7 - Biurka
39131000-9 - Rega³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty = Pc + Pg + Pt, gdzie Pc – liczba punktów w kryterium ceny (waga 60%), Pg – liczba
punktów w kryterium okres gwarancji (waga 20%), Pt – liczba punktów w kryterium termin p³atno¶ci (waga 20%). Punkty bêd±
liczone wg wzorów okre¶lonych w rozdziale XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mog± siê ubiegaæ wspólnie. W takimprzypadku Wykonawcy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ
wraz z ofert±. 2. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie
mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w rozdziale
VI pkt 1–2 SWZ. W zwi±zku z powy¿szym ka¿dy z Wykonawców (odrêbnie) sk³ada o¶wiadczenie
dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do
SWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie braku
podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku
wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, s± oni zobowi±zani, na wezwanie
Zamawiaj±cego, do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w rozdziale VII SWZ,
przy czym dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 5 lit. „a” SWZ sk³ada
ka¿dy z nich; 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ kopii umowy reguluj±cej
wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian:a) zmiana podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp;
b) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiaj±cego. Zgoda ta mo¿e byæ udzielona, je¿eli konieczno¶æ takiej zmiany jest spowodowana okoliczno¶ciami, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu, w szczególno¶ci ¶mieræ lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcê mo¿liwo¶ci prawid³owego i terminowego zrealizowania powierzonej mu czê¶ci zamówienia itp.;
c) zmiana terminu wykonania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zaj¶cia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i zapobie¿enia, powsta³ych z przyczyn niezale¿nych od Stron umowy, które uniemo¿liwiaj± terminow± realizacjê zamówienia – wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia o ilo¶æ dni, w których nie by³o mo¿liwe dostarczenie/monta¿ Mebli. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, zagro¿enie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie mo¿e powodowaæ dodatkowych roszczeñ wobec Zamawiaj±cego ze strony Wykonawcy;
d) zmiany, które nie maj± charakteru istotnego w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
e) zmiany na zasadach okre¶lonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp.
f) zmiany przewidziane w za³±czniku nr 4 projektowanych postanowieñ umowy
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, mog± byæ dokonywane na warunkach okre¶lonych przez przepisy prawa, wy³±cznie za zgod± obu Stron, w formie pisemnej, z uwzglêdnieniem przepisu art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pbs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-28
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Awaryjne remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Bydgoszczy w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 189 w m. Sypniewo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy trybuny po³udniowej stadionu miejskiego im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostaw± systemu serwerowego dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badañ Klinicznych
- ¦wiadczenie us³ug kominiarskich w budynkach zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy (ROM-4)
- Nadzór, konserwacje i naprawy wind i platform w obiektach UKW w okresie od 01.02.2026 - 31.01.2027
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposa¿eniem - wykonanie, dostawa i monta¿ wyposa¿enia pomieszczeñ w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Dostawa mebli biurowych do Urzêdu Miasta £odzi w 2026 r.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa wyposa¿enia meblowego do Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w My¶lenicach
- Zakup wraz z dostaw± mebli biurowych
- Zakup nowoczesnego wyposa¿enia pracowni w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
wiêcej: Krzes³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





