eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 72

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 422 78 53 wew. 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir.zam@miastorybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosir.rybnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95b5f1f9-9d8e-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95b5f1f9-9d8e-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043538/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200591,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Opis przedmiotu zamówienia
1. Ochrona fizyczna stadionu miejskiego i stadionu lekkoatletycznego przy ul. Gliwickiej 72,
I. 1 pracownik ochrony w godz. od 2200 do 600.
Do zadań pracownika ochrony będzie należeć:
a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją,
b) zamykanie bram wejściowych na obiekty,
c) obchód obiektów,
d) wsparcie przez grupę interwencyjną w przypadku zdarzeń o charakterze szczególnym typu: akty wandalizmu i niszczenia mienia, bójki, kradzieże, odmowa wykonania poleceń dot. np. opuszczenia obiektu, nieobyczajne lub agresywne zachowanie itp., powiadomienie odpowiednich służb.
Termin realizacji usługi: od 15.01.2024r. do godz. 8.00 w dniu 02.01.2025r.

2. Ochrona fizyczna kompleksu sportowego obejmującego Ośrodek Rekreacyjno – Sportowy „RUDA”, plac zabaw, lodowisko, boiska RKP przy ul. Gliwickiej 72 przy założeniach:
I. ochrona fizyczna przez 1 pracownika ochrony w godz. od 22.00 do 6.00
Do zadań pracownika ochrony będzie należeć:
a) strzeżenie mienia przed kradzieżą, rabunkiem, dewastacją,
b) zamykanie bram wejściowych na obiekty,
c) obchód obiektów.
Termin realizacji usługi: od 15.01.2024 r. do 31.05.2024 r. oraz od 01.09.2024 r. do godz. 8.00 w dniu 02.01.2025 r.

II. transport wartości pieniężnych polegający na pobraniu za pokwitowaniem pakietu pieniężnego
z pomieszczenia kasowego ORS „RUDA” i zdeponowaniu do wrzutni nocnej banku PKO BP przy
ul. 3 Maja 30 (budynek K1), po telefonicznym zamówieniu konwoju (w dni słoneczne – konwój 1 raz dziennie, w dniu upalne – konwój 2 razy dziennie).
Termin realizacji usługi: od 01.06.2024r. do 03.09.2024r.

3. Doraźna ochrona Kąpielisko Ruda przy ul. Gliwickiej - od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r
I. ochrona fizyczna przez 1 pracownika ochrony w godz. 09.00 19.00 (Przewiduje się zamówienie ochrony z dwudniowym wyprzedzeniem na dni weekendowe (sobota, niedziela, święta) tylko w przypadku zaistnienia takiej konieczności (upalna temperatura).

4. Monitoring obiektów MOSiR obejmujący:
a) całodobowy odbiór drogą telefoniczną sygnałów alarmowych generowanych przez lokalny system alarmowy na terenie następujących obiektów:
- Rybnik – Kamień, ul. Hotelowa (warsztaty)
- Rybnik – Radziejów, ul. Szyb Marcin (boisko)
- Rybnik – Niedobczyce, ul. Górnośląska (boisko)
- Rybnik – Niedobczyce, ul. Górnośląska 108 (sala gimnastyczna)
- Rybnik – Chwałowice, ul. 1 Maja 1 (basen)
- Rybnik – ul. Floriańska 1 (budynek „Bushido”)
- Rybnik – ul. Jastrzębska 3b – hala widowiskowo – sportowa
- Rybnik – Niewiadom, ul. Sportowa 88 (boisko)
- Rybnik – Ligocka Kuźnia, ul. Partyzantów (boisko)
- Rybnik – Grabownia, ul. Skowronków (boisko)
- Rybnik – Ochojec, ul. Cystersów 34 (boisko)

b) w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektu – natychmiastowe wysłanie Zespołu Interwencyjnego celem rozpoznania rodzaju zagrożenia i podjęcie niezbędnych czynności interwencyjnych i zabezpieczenie obiektu do momentu przybycia Zamawiającego lub osób przez niego wskazanych,
c) powiadomienie o zaistniałym zagrożeniu na terenie monitorowanym Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
d) czynności konserwacyjne systemu alarmowego polegające na przeprowadzeniu konserwacji obejmującej utrzymanie systemu alarmowego w stałej sprawności. Czynności konserwacyjne nie dotyczą bieżących napraw, które będą utrzymywały system alarmowy w pełnej sprawności.
Termin realizacji usługi: od godz. 8.00 w dniu 15.01.2024 r. do godz. 8.00 w dniu 02.01.2025 r.
5. Transport wartości pieniężnych
- jeden przejazd (konwój) obejmuje pobranie o godz. 1500, za pokwitowaniem, pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego pływalni krytej w Rybniku - Boguszowicach przy ul. Jastrzębskiej 3a, a następnie przejazd i pobranie pakietu pieniężnego z pomieszczenia kasowego pływalni w Rybniku przy ul. Powstańców 40/42, następnie przejazd i pobranie pakietu pieniężnego z CRiR „Bushido” przy ul. Floriańskiej 1 i następnie zdeponowaniu wszystkich trzech pakietów do wrzutni Banku PKO BP przy ul. 1 Maja 30 (budynek K1), w każdy poniedziałek oraz w ostatni dzień danego miesiąca a także dodatkowo w inny dzień, w razie potrzeby, na telefoniczne zamówienie.
Termin realizacji usługi: od 15.01.2024 r. do 02.01.2025r.
6. Asysta kasjerki
Wykonawca w każdy piątek, w ostatnim roboczym dniu miesiąca, w dniach przypadających na wypłatę oraz dodatkowo w inny dzień w razie potrzeby po wcześniejszym telefonicznym zamówieniu, przewiezie kasjerkę do banku oraz dokona konwojowania wartości pieniężnych pobranych w banku do kasy Administracji przy ul. Gliwickiej 72.
Termin realizacji usługi: od 15.01.2024r. do 02.01.2025r.

UWAGA: Przed każdym wyjazdem w charakterze asysty kasjerki Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z Zamawiającym celem potwierdzenia jego zasadności.

7. Zabezpieczenie wydarzeń sportowych organizowanych przez MOSiR Rybnik w roku 2023:
1. Ochrona w godzinach: od 0600 do 2100 - szacowana ilość rb-godz./1 pracownika – 56h
2. Ochrona w godzinach: od 2100 do 0600 - szacowana ilość rb-godz./1 pracownika – 56h

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246727,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1317240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246727,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Master Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423111276

7.3.3) Ulica: Śląska 18

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-206

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246727,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-15 do 2025-01-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.