Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00012313/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zakupem wyposażenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skąpe 65
1.5.2.) Miejscowość: Skąpe
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683470550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97e7f64b-0b82-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zakupem wyposażenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e7f64b-0b82-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047526/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zakupem wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1733095,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach niniejszego zamówienia planowana jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). Działania te mają na celu poprawę funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami na terenie Gminy Skąpe poprzez zmniejszenie poziomu odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych, zwiększenie poziomu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, poprawę jakości i funkcjonalności istniejącej infrastruktury systemu selektywnej zbiórki odpadów oraz zwiększenie poziomu wiedzy mieszkańców na temat selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Działania te w głównej mierze przyczynią się do poprawy stanu środowiska naturalnego i infrastruktury technicznej na terenie Gminy oraz jakości życia mieszkańców.
2) Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania będą prowadzone w m. Skąpe na dz. ewid. nr 397/1, obręb 0012 Skąpe, stanowiącej własność Gminy Skąpe. Nieruchomość nie jest objęta Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Dla przedmiotowej inwestycji wydana została decyzja nr 6/CP/2023 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego z dnia 21.08.2023 r. (znak sprawy: GP.6733.10.7.2023).
3) Niniejsze zadanie obejmuje roboty z branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej.
4) W ramach ww. zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonać w szczególności poniższe roboty budowlane obejmujące kategorie obiektu budowlanego XVI, XVIII, XXII (tj. budynki biurowe, obiekty magazynowe, jak budynki składowe i wiaty oraz składowiska odpadów), których parametry zostały opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik 4:
a) roboty przygotowawcze – pomiarowe,
b) wykonanie utwardzonego placu i wykończonego kostką brukową – ok. 1115 m²,
c) wykonanie: budynku biurowo-socjalnego (ok. 59,7 m²), budynku magazynowego (ok. 45,1 m²), wiaty magazynowej (ok. 74,2 m²), kontenera na odpady niebezpieczne (ok. 14,9 m²),
d) zakup, dostawa i montaż kontenerów na odpady – KP-20 (1 szt.), KP-12 (2 szt.), KP-7 (1 szt.), KP-5 (2 szt.), kontenery o pojemności 1100 l (9 szt.),
e) zakup, dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia zgodnie z projektem,
f) wykonanie zbiornika na nieczystości płynne o pojemności ok. 10 m³ wraz z przyłączem do budynku biurowo-socjalnego,
g) wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych – 3 szt. (w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej)
h) wykonanie „Ścieżki edukacyjnej” – zakup, dostawa i montaż 4 tablic informacyjnych,
i) zakup, dostawa i montaż panelowego ogrodzenia o wysokości ok. 1,5 m wzdłuż granicy z dz. ewid. nr 645 i 395/2,
j) wykonanie przyłącza wodociągowego, elektrycznego i kanalizacji sanitarnej,
k) zakup, dostawa i montaż oświetlenia terenu i monitoringu,
l) roboty wykończeniowe, porządkowe.
5) Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt. 9 poniżej.
6) Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt. 9 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zgodnie z niniejszą umową z Wykonawcą.
7) Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do SWZ.
8) W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
9) Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Wykonawcze Budownictwa „Świebud” Marcin Wojewódka z siedzibą os. Kopernika 128 w Świebodzinie, 66-200 Świebodzin oraz uzyskanymi decyzjami pozwolenia na budowę:
a) Decyzja nr 219/2023 z dnia 05.09.2023 r. wydana przez Starostwo Powiatowe w Świebodzinie w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Skąpe, na dz. ewid nr 397/1, obręb 0012 Skąpe (znak: BOŚ.6740.6.22.2023.PT),
b) Decyzja Starosty Świebodzińskiego z dnia 06.03.2024 r. w sprawie zmiany Decyzji nr 219/2023 z dnia 05.09.2023 r. o pozwoleniu na budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Skąpe na dz. ewid. nr 397/1, obręb 0012 Skąpe w zakresie doprojektowania wagi do ważenia samochodów ciężarowych (znak: BOŚ.6740.6.22.2023.EM).
10) Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835478,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2849571,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835478,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. "MAT-BUD" Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970049446
7.3.3) Ulica: Grójec Wielki 14
7.3.4) Miejscowość: Chobienice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1835478,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.