Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509018/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żyrardowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016174940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 48
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46-8553000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7075331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Żyrardowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul.11 Listopada 48 96-300 Żyrardów
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f243b8-8109-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług porządkowych w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Żyrardowskie T B S Sp. z o.o. Wykaz zasobów objętych zamówieniem stanowi - ZAŁĄCZNIK nr 2 do SWZ.
1. Powierzchnia terenów utwardzonych : 7.607,90 m2
2. Powierzchnia terenów zielonych: 16.640 m2
3. Zadaszone pergole śmietnikowe – 6 szt.
4. Place zabaw: 7 szt.
5. Budynki mieszkalne – ilość 14 szt.
w tym :13 szt. 2 i 3 kondygnacyjne 1 szt. - 5 kondygnacji
6. Ilość klatek schodowych – 50 szt.
2. Zakres zamówienia:
1) Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń na terenach obsługiwanych: ciągach komunikacyjnych pieszych i pieszo-jezdnych wraz z krawężnikami, jezdniach wewnątrzosiedlowych, opaskach budynków, zatokach postojowych, parkingach, placach zabaw i terenach zielonych (wraz z okresowym grabieniem liści - wg. potrzeb).
2) Bieżące utrzymanie w czystości pergol śmietnikowych wraz z deponowaniem odpadów leżących luzem do pojemników odpowiednich frakcji oraz zgłaszanie dodatkowych potrzeb wywozu odpadów.
3) Przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w pergolach śmietnikowych z użyciem środków posiadających atesty i certyfikaty – na zlecenie zamawiającego.
4) Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw – 2 x w roku zgodnie z zaleceniami Spółki
5) Zmywanie podestów wiatrołapów i parterów klatek schodowych oraz drzwi wejściowych do wiatrołapów, klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania (tj. drzwi do piwnic) - jeden raz w tygodniu.
6) Zamiatanie i zmywanie podłóg i podestów klatek schodowych - dwa razy w miesiącu.
7) Mycie kloszy plafonów oświetleniowych na klatkach schodowych i przed wejściami
do wiatrołapów - jeden raz na kwartał.
8) Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów klatek schodowych, wycieranie z kurzu z poręczy, parapetów okiennych, skrzynek pocztowych, gablot informacyjnych, włączników światła, grzejników c. o., drzwiczek do skrzynek gazowych, elektrycznych i wodomierzy - jeden raz w miesiącu.
9) Mycie ścian, drzwi i podłóg dźwigów osobowych (wind) – dwa razy w miesiącu.
10) Czyszczenie kratek znajdujących się przed wejściami do wiatrołapów - wg potrzeb;
11) Usuwanie chwastów z opasek budynków, obrzeży chodnikowych oraz utwardzonych ciągów pieszych i wejść do klatek schodowych w sposób mechaniczny lub chemiczny – przez cały okres wzrostu tych chwastów
12) Wywieszanie w gablotach informacyjnych umieszczonych na klatkach schodowych komunikatów i zawiadomień otrzymanych od Spółki – wg potrzeb;
13) Mycie okien i lamperii na klatkach schodowych oraz okienek piwnicznych - dwa razy w roku (wiosna, jesień).
14) Oczyszczanie i dezynfekcja piwnic po wylaniu nieczystości płynnych wraz z ich usunięciem oraz wypompowywanie wody gruntowej z piwnic budynków w przypadku wystąpienia zalania – wg potrzeb.
15) Zamiatanie korytarzy piwnicznych (wraz z usuwaniem pajęczyn) oraz mycie biegu schodowego do piwnic – jeden raz w miesiącu.
16) W okresie zimowym:
a) codzienne bezzwłoczne usuwanie śniegu, błota pośniegowego z ciągów pieszych komunikacyjnych i jezdno- pieszych, zatok parkingowych w taki sposób, aby zapewnić bezpieczny i nieutrudniony dostęp do klatek schodowych i zatok postojowych;
b) likwidacja gołoledzi i śliskiej nawierzchni poprzez posypywanie piaskiem najpóźniej w ciągu 2 godz. po jej wystąpieniu;
c) usuwanie sopli zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców – wg potrzeb;
17) Ponadto:
a) dostarczanie najemcom do skrzynek pocztowych korespondencji od Spółki - wg potrzeb;
b) przeprowadzanie deratyzacji w pomieszczeniach wspólnego użytkowania – wg potrzeb;
c) wywieszanie flagi narodowej z okazji świąt i uroczystości państwowych;
d) informowanie Spółki o dostrzeżonych uszkodzeniach, wadliwym działaniu instalacji
i urządzeń na klatkach schodowych, korytarzach, piwnicach, placach zabaw, jak również
o rażącym naruszeniu przez mieszkańców porządku domowego.
3. Godziny pracy Wykonawcy w okresie zimowym winny zostać dostosowane do warunków atmosferycznych tj. umożliwiających bezpieczne poruszanie się po chodnikach i ciągach pieszo - jezdnych. Sprzęt oraz praca ludzi i niezbędne w akcji zimowej materiały powinny zostać wkalkulowane w przedstawioną ofertę. Wykonawca jest zobowiązany do stałej kontroli pogody w celu ustalania rozpoczęcia czynności odśnieżania i posypywania piaskiem.
Spółka zapewnia nieodpłatnie pomieszczenia gospodarcze wyposażone w punkty czerpalne ciepłej i zimnej wody.
4. Wszelkie odpady Wykonawcy jakie powstaną w trakcie wykonywania prac będą stanowiły jego własność. Wykonawca będzie zobowiązany do zagospodarowania odpadami w sposób zgodny z obowiązującym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota 644.064,00 zł netto za 24 m-ce realizacji zamówienia jedynej ważnej oferty po odrzuceniu drugiej w prowadzonym postępowaniu dwukrotnie przewyższyła środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację całego przedmiotu zamówienia tj. 280.000,00 zł netto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Ubezpieczenie Powiatu Żyrardowskiego
- "Wymiana drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 2, zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 37 w Żyrardowie, w ramach zadania Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 2 do wymagań przeciwpożarowych."
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Dostawy środków czystości
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie w likwidacji w okresie 18 miesięcy
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKĄ STACJĘ SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNĄ W POZNANIU
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.