eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NoweModernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryl."



Ogłoszenie z dnia 2022-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryl.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5

1.5.2.) Miejscowość: Nowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523337210

1.5.8.) Numer faksu: 523328466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryl.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec31d320-8d6e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014747/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryl.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055860/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.3.2022.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca w szczególności na:
1) wymianie urządzeń w reaktorach - obiekt 4.1A, 4.2A - komora SBR 4A1 i 4A2, 4.2 SBR, i wymianie wentylacji mechanicznej w budynku krat i armatury odcinającej oraz regulacyjnej;
2) modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryl. Polegającej na naprawie istniejących zbiorników (OBIEKT 4.1A, 4.2A – KOMORA SBR 4A1 I 4A2, 4.2B SBR ORAZ OBIEKT NR. 6 ZBIORNIK RETENCYJNY OSADU I 12 ZBIORNIK RETENCYJNY ŚCIEKÓW OCZYSZCZONYCH - ZBIORNIK ZBLOKOWANY).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych ( Załącznik nr 1) do SWZ następujących dokumentach:
1) Przedmiary;
2 )Projekt naprawy istniejących zbiorników;
3 )Opinia techniczna dotycząca istniejących zbiorników;
4 )Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
5) Projekt wymiany urządzeń – branża sanitarna;
6 )Opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego oraz projektem geotechnicznym.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się również ze wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania m. in. z ekspertyzą techniczną, dokumentacją geologiczną.
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do uwzględnienia konieczności zapewnienia ciągłości procesu oczyszczania ścieków. W związku z powyższym wykonywanie wszelkich robót uzależnione będzie od opracowania harmonogramu robót i okresowego wyłączania poszczególnych części i urządzeń oczyszczalni oraz jego zaakceptowania przez osobę zarządzającą procesem oczyszczania ścieków.
3. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania i konserwacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których konieczne jest serwisowanie i konserwacja zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia.
W dniu 17 marca 2021 r. o godz. 9.30 upłynął termin, w jakim wykonawcy mogli składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. Przed upływem terminu ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 2.390.000,00 zł.
W wyznaczonym terminie do zamawiającego wpłynęła 1 oferta zgodnie z poniższym:
L.p. Nazwa i adres wykonawcy Cena ofertowa Okres gwarancji
1. MELBUD S.A.
Ul. Składowa 4
86-300 Grudziądz 3.994.193,17 zł 5 lat

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa o 1.604.193,17zł kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
Podstawa prawna unieważnienia:
Art. 255 ust. 1 pkt. 3 Pzp – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lun kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3994193,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3994193,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.