eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU ORAZ USŁUG SZKOLENIOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU ORAZ USŁUG SZKOLENIOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 071 38 40 704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU ORAZ USŁUG SZKOLENIOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8ae8f2-760e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

rpds.10.04.01-02-0012/19 „wysoka jakość kształcenia zawodowego w powiecie milickim – edycja 2” współfinansowanego ze środków europejskiego funduszu społecznego w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa dolnośląskiego 2014-2020 działanie 10.4 dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020650/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PM/LEGE/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do pracowni hotelarskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 2840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do pracowni gospodarki materialowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 3960,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa krzeseł do pracowni hotelarskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wózka hotelowego do obsługi na potrzeby wyposażenia pracowni hotelarskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa plansz dydaktycznych do pracowni środków transportu

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa makiet edukacyjnych do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 20400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa środków transportu i urządzeń do komplementacji do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3100,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia magazynu do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa worków BIG BAG do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 450,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów do pakowania do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 55300,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pozostałego sprzętu elektronicznego na potrzeby wyposażenia pracowni gospodarki materiałowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa podręczników do nauki zawodu w ramach wyposażenia pracowni gospodarki materiałowej i środków transportu

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 5300,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa szkoleniowa – kompleksowy kurs obsługi wózków widłowych wraz z egzaminem UDT dla 14 uczestników projektu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany pierwotnie wykonawca - TRONUS POLSKA SP. Z O.O. UL. ORDONA 2A, 01-237 WARSZAWA, poinformował w dniu 25.02.2022 r. o odmowie zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Wskazany wyżej wykonawcy złożył jedyną ofertę do części XV zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.